Lördag 18 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: InternetStart

Till leiake

Till leiake

Vad har hänt din gamle kämpe!
E du sjuk eller har din dator havererat?
Ska ta tillfället i akt å be dig om ursäkt för mina övertramp å personliga angrepp.
Jag skäller värre än jag bits ska du veta.
Du är saknad.
Antal svar på detta inlägg: 22
Sidor: «1 2 3 Nästa »

Relelbrott är mobbning hel klart!! Dumma komentarer är onödiga, det skapar bara otrivsel!!

Stå på dig leiake!!
..."mobbning" är en sak - men att klargöra en rimlig ståndpunkt angående ett orimligt beteende är missbruk av begreppet mobbning...
Ordet "mobbing" är snart lika missbrukat och missförstått som ordet "rasist".

Om jag ber någon att hålla käften och hålla inne med dumma kommentarer så är det inte mobbing. Det är helt enkelt att klargöra sin åsikt, att tala om för någon annan vad man tycker.

Om alla här sprang omkring och svarade "goddag yxskaft" i trådar där vi inte behärskar ämnet så skulle detta forum snart vara självdött. Tanken är väl att man kan ställa frågor i de mest skiftande ämnen och och kunna förvänta sig relevanta svar.

Om en ställer frågan hur man lagar felet i Firefox och svaret blir ta bort och installera IE7, så är det ungefär samma sak som att man kommer till verkstan med sin Volvo och säger att tändningslåset kärvar, och dom svarar köp en Saab istället. Inte särskilt förtroendeingivande. Inte heler särskilt troligt att man åker tillbaka till den verkstan igen.

Att liknelsen i haltar på en del sätt vet jag, och det behöver inte kommenteras.

/B
Annons
Det där med att dumma komentarer är onödigt var ju perfekt hoppas Pappa fattar det
haha tror jag skrattar på mig....håller med Bosse & Kent57 ....

men nu undrar jag hur man avreggar sig på denna sida??

Det börjar bli mer som ett gubbdagis där man kritiserar för småsaker som kanske "ett stavfel" eller nån annan liten grej...får nog försöka hitta nåt annat.

tack för ordet hoppas jag inte stavat nåt fel........
Vilka gnällpittar!
Ni trissar ju upp varandra.

Bra gjort av jigsaw.

Han förstod vad jag menade med "om förstånd finnes" som jag skrev i en tråd om sakanar inlägg.

Vi får väl hoppas att polletten ramlar ner på övriga också.

Ingen nämnd.
JAG tycker att det är åt h------e med dessa personliga påhopp.
Ni borde gå om från förskolan och börja lära er hyfs!
Patrikke på din tråd id-stöld ! skulle du vilja ha en massa svar typ, köp sakerna som dom vill ha och skicka till dom ?????
..."personliga påhopp" är en sak - protester mot regelbundet orelevant trams bland svaren i trådarna är en helt annan...
Jisses Amalia, här var det riktigt roligt vettja!!
Leiake har som vanligt fått som han velat efter ett par dagars tystnad!! Kan bara säga He, he!!
Det är verkligen uppiggande för IS när leiake är inblandad. Då blir det fart på grejerna. Minst sagt. 600 medlemmar har kikat in på 5 timmar. Det är nog rekord. He,he!!

Jag har full förståelse att jag kan väcka heta känslor med mitt något provocerande stil. Men det är ju det som är grejen. Jag menar inget illa.
Tvärtom. Jag vill väcka intresse.

Om jag nu har klampat på för mycket och retat vissa medlemmar så får väl jag be om ursäkt och försöka hålla mig inom vissa ramar så att alla blir nöjda. Men det är nog en utopi.

Joanna har genomskådat mig. Jag har fått som ville. Är jag godkänd.Ja!!

Fördelningen är sålunda.

80 % är med mig.
10 % är lite griniga
10 % är tveksamma

Detta är inte statistiskt bevisat utan lite subjektivt bedömt av mig givetvis.

Men jag finner mig nöjd. Men jag vill inte vara ovän med någon på IS.
Det är inte bra alls. Därför är jag öppen för kritik i vänliga ordalag. Eller om ni går rätta vägen och klagar hos Göcke. Så fogar jag mig efter hans bedömning.

Då undviker vi sådant här otrevligt. Om ni inte begriper det så har jag faktiskt känslor som alla andra människor. Det tar på humöret på en gammal man.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem