Lördag 18 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: InternetStart

Medelålder

Medelålder

hej alla glada pensionärer här på IS!!!
vad har vi för medelålder här på is egentligen??
kollade lite på nya medlemmar å inte f.. va de några ungdomar precis.
nä vi behöver nog lite ung blod här på is eller?
men allt e ju inte kass, såg att abookworm var från kristianstad.
ÄNTLIGEN en härifrån.
kram till er alla.
Antal svar på detta inlägg: 31
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

Antal år från när man är född + mogenhetsgrad + krämpor = Mogen ålder =

Pensionär!!!!
oki era skämtare. då e jag mellan 90 å döden varenda dag klockan ringer kl4.30 ha ha. ska va tacksam om man kan ta sig ut iköket å starta kaffebryggaren.
p.s e de bara jag som tycker att de e istort sett samma personer som skriver här på is. många nya å många inloggade men inte nåra nya namn i trådarna eller inläggen
Näe det tycker jag oxå, skrev ett inlägg om det idag att jag kollat listan med alla inloggade och det var 182 men jag kände nog bara igen namnen på de som skriver här..
Annons
Vi får skriva "retsamma" inlägg,så hör dom nog av sig..... 171 st just nu!!
Hej på er, det är bara flamsiga jag!!

Hörni, ålder är ju bara några siffror och det spelar
väl ingen roll hur gammal man är utan HUR man
är gammal, eller??

Mi
Håller med Mimmi61. Enligt min åsikt är den här tråden totalt meningslös. Antagligen saknas det unga människor tack vare trådar som den här...

EZ
men ElectricZombie varför då skriva här om den e så meningslös?
tycker de e rätt många som svarat på denna tråden å de e ju de som e meningen eller hur. kan ju va skönt me lite flams å trams bland allt dataskriverier å teknikgrejer. (kom ju från rätt rompa) men ändå.
Ser man på EZ, hej Du !!

Snälla kan jag få länken till Dina fina recept,

jag har på något sätt tappat bort den!!!
Leiake påstår att " hästar inte pratar mycket med varandra"
Vad grundar du detta på ? Som gammal (68) hästtokig terrängryttare och "Mannen som talar med hästar" kan jag intyga motsatsen. Kusarna använder språk, liksom vi människor. D.v.s kroppsspråk. Titta nästa gång du är på bonnvischan å spanar in en hästhage. Dom uppför sig likandant som individerna på vilket torg som helst i storstan.... BASTA
Nu har ni en till pensinär här. Aj aj. Nästan, förtids-. ännu. Men till jul så är det allvar.
Men inte känner jag mig som pensionär för det. Ånej, långt därifrån. 40 i sinnet, på utsidan äldre.

Kul att vara här.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem