Lördag 4 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Byte till internetstart.SE

Byte till internetstart.SE

Hej IS:are

Idag har InternetStart genomgått en uppdatering av servern.

Förrutom snabbare servrar är tanken att allt ska ligga under en och samma domän. Därför kommer all trafik att omdirigeras från .nu till .se

Vi har en övergångperiod på två veckor där vi ber alla som använder internetstart.nu som startsida att ändra det till www.internetstart.se istället.

I och med bytet måste ni som haft .nu som startsida tyvärr fylla i era favoritlänkar på nytt på den nya startsidan. Vi beklagar detta men i slutändan blir det bättre och snabbare för alla.

Tack!
Mvh Daniel
Antal svar på detta inlägg: 12
Sidor: 1 2 Nästa »

Inget problem Daniel

Det är vi som får tackar er för en ypperlig startsida.

Häls
Mike
håller med föregående skrivare lol
Hej!
Jag har haft IS som startsida i över 1 år. För min del har jag haft den bästa nyttan av rubriken Myndigheter. Där hittar man verkligen ALLT. Men PRV har ju delat upp sig och har bildat Bolagsverket, som tar hand om alla bolagsärenden numera. Men det har blivit fler ändringar på myndighetsfronten. Några har slagits ihop och andra har delats.
Har du koll på detta, eller vill du ha lite hjälp?
I så fallkan du höra av dej till mej på min e-postadress ovan.
Gillar IS som startsida också för att den inte är så tung i grafiken och man slipper reklamen.
Tidigare hade jag Passagen, men det tog en evighet att få fram och min dator är ingen superdator heller.
Så jag fortsätter att rekommendera IS som startsida även i fortsättningen.
Hälsningar
Mettan
Annons
OK arne
Hej!
Som sagt en jättebra sida som jag tror att jag har haft nästan sen starten. Inte långt ifrån iaf.
Men de sista dagarna eller veckan har det ofta blivit så att när jag ska öppna min startsida så kan inte sidan hittas. Öppnar jag någon annan sida så funkar det.
Har det varit något problem på sistonen? Är det därför som det inte funkat?

Hälsningar
Anneli
har samma problem som anneli att den inte hittar sidan fast bara
dagtid sent på nätterna funkar den igen hoppas ni fixar den för det är en superb startsida och jag vill passa på att önska alla ett
gott nytt år
har samma problem som anneli att den inte hittar sidan fast bara
dagtid sent på nätterna funkar den igen hoppas ni fixar den för det är en superb startsida och jag vill passa på att önska alla ett
gott nytt år =D
Halloj
Har haft samma problem som Mettan och micke.
------
Tack för en bra sida
...men först nu såg jag att det på första sidan står: "Vi beklagar störningarna på Internetstart.se de senaste dagarna. Vårt webbhotell Ballou jobbar på att ordna det så fort som möjligt."
Så där micke och Mettan har vi väl våra problem.
GOTT NYTT ÅR!
Helt ok tackar för en jätte bra start sida!! har haft den i ett år har aldrig krånglat. GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA SOM SER DETTA!!
TÄNK PÅ TAILAND KATASTROFEN!!!!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem