Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Tjosan

Tjosan

Här e ju heldött!!
Vad gör ni egentligen?? Ligger ni på rygg å solar den feta buken eller?
Saknar er ISare som brukar förgylla min vardag. Göcke,leiake Ozzy samt alla andra.
Antal svar på detta inlägg: 6
Ozzy här. Va de nåe du ville i värmen. IS får vila lite, men det gäller att ha IS i magen.
Det var väl vitsigt.
Ha de
Tjena Ozzy gamle man!
Näpp jag ville inget men som sagt här e ju dött. Frun e å dansar så de får bli datorn å jag ikväll he he. Tyvärr så börjar biran å sina men de finns inom cykelavstånd å tur e de.
Ha de gött.
Frugan far som ett torrt skinn genom huset och sysslar med lite av varje. Katten ligger platt som en pannkaka på golvet. Jag sitter som du vid datorn. Men försöker bli intellektuell. Läser en bok på datorn, lånad på nätet. får ha den i 28 dagar, perfekt. "I det fördolda" heter den, en deckare. Handlar om mord i diplomaternas värld.
-Termometern visar på 26,8° i skuggan.

Hörs
Annons
japp vi hörs säkert min vän.
Katten ligge oxå platt på golvet här med. Vill inte äta men de vill jag inte heller. (jävla värme) som tur e så finns Bo Göran Svensson på datorn (sök gärna) han e riktigt bra spelar country. Hmm e de inte jobbigt å läsa på skärmen? Sjaälv läser jag Magdalena Graafs de ska bli ett sant nöje å döda dig. Riktigt bra bok.
Här har vi de lita svalare 26,3 på skuggsidan.
Nej det går bra. Med Reader Digital, så kan man förstora texten till precis som man vill ha den, "stor" sen är det bara att skrolla.
Ska lägga den boken på minnet, tack.
min författare heter. Jan-Sverre Syvertsen. "Norrman."

Hörs
oki!
Ska söka på han, brukar beställa böcker på Bokus. Kall dusch nu sen lite mat å bira sen vet man inte vad som händer. kanske ringer till Lenahanden hehe

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem