Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Fullfart på forumet..NOT

Fullfart på forumet..NOT

förnyelse behövlig eller. fredag kväll o stendött.???
Daniel,hur går funderingarna?.mvh
Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: «1 2

patrikke
Du sa spårat ur, en vits därur.
Vilken dj-a lång stege sa han som kröp på järnvägssyllarna.
God Helg
Men snalle Jigsaw, du skriver ju inte mer i andra forum du finns som medlem, och det du skriver om knulle verkar otroligt barnsligt, undrar lite hur gammal du kan vara.
Nä men, nu verkar det som om att det skulle kunna ta sig.
Annons
men snälla....

Get a life!!!

/Zap

(frångår för en gångs skull sin vana att kommentera de något patetiska människorna här, som tror att IS är beroende av Forumet)

....beredd på återkoppling
Men vem orkar sitta framför datan en fredag kväll o skriva i forum??

Finns väl annat att göra....
ernest
gå in å kolla på min profil så ser du hur gammal ja är. klarar du inte av lite dumt "prat" så vet jag inte vad ja ska säga. sen skriver jag väl vad jag vill å var inom vissa ramar eller hur!? har du klagomål så vänd dej till moddarna eller skicka ett mail så vi kan diskutera! har väl inte sett dig heller här på IS forum så ofta heller.
Visst Jigsaw, du skriver vad du vill, tyckte bara att det ar otroligt barnsligt att skriva som du gjorde, tycker inte ens det var roligt.

For egen del ar jag egentligen inte intresserad av forum, ar bara med for att IS har en del matnyttigt pa forstasidan.
ernest
Okay då är vi väl överens då. No hard feelings! Synd att du inte är intresserad av att medverka mer på IS forum för jag är säker på att du kan tillföra en del. Sen förekommer det ju en del dumt "prat" men de får man ju överleva.
Ha det gott samt en trevlig helg!

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem