Tisdag 14 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: InternetStart

En gång medlem så är du fast

En gång medlem så är du fast

Så känner jag det. Nyfiken på alla idioter som vet mindre än jag själv. He,he!!

Har varit otrogen på andra Forum, men halkar tillbaka på IS. Varför?
Det är ett familjärt Forum.

Om man uttrycker sina känslor på ett större Forum vad händer då. Inget
Man är tillbaka på Zero =0

På IS får man respons. Ända från Alvesta till Jönköping.
Antal svar på detta inlägg: 38
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

Varför trivs vi så bra ihop månntro. Jo det är för vi är en "Salig" blandning, sa han som kom från Jönköping.
Visst vi är i olika åldrar, men det suddas ut här på detta Forum. Men kalenderår och Forumår är två helt skilda världar. Här kan vi vara frispråkiga och ibland helt bitska. Men vi vet att i grund och botten älskar vi detta munhugg. vad vore det värt annars. Och detta att vi delar erfarenheter med varandra, det är guld värt. I alla fall mer än 69:50 för en PC-Hemma tidning. Här är allt gratis med en glimt i ögat på köpet.
Och bli bjuden på lite av livets erfarenheter dessutom, får man som grädde på moset.

Ett inlägg
Från Smålands Jerusalem
Ozzy !

Du har så rätt.

Men det måste vara någon som håller Forumet igång. Jag har fattat att jag är som han Obama i USA. He,he!!

Jag känner det som att Göcke tar hand om datorproblemen, och jag tar hand om dom sociala frågorna på ett humoristiskt sätt.

OK! Vi försöker.
leiake som profilmakare...

Jo, det vore roligt och se hur mycket han lyckas pricka in rätt om hurdana han tror oss vara.
Annons
Breeze!

Du är optiker i Bjuv. Frånskild. Minst 2 barn. Jättesöta.Har sett dom på din hemsida.

Du är troligen rödhårig. Kort till växten.

Men du kan skriva inlägg. He,he!!
leiake
Jag då?
Förutom tomtemasken på profilen.
Dig kan jag lite om, ozzy.
Du kan karate och härstammar i och med detta från japan.

Det grundar jag på din bild i din profil.

Kan även ha lite fel i det men i så fall kan du skriva att jag har rätt ändå.
leiake
Hur visste Du det.
Inte illa pinkat. Karate är min specialitet, annars vågar jag inte ta mig en promenad på förmiddagen här i denna "sköna" förort till Jkpg. Men idyllen bedrar ögat.
Ozzy!

Du har inte öppnat dig så mycket. Du är 73 år. Har tydligen barn hemma?
Bor i radhusområde i Jönköping.

Du verkar vara en mysig typ. Hjälpsam i överkant kanske. Jag gillar inte dina länkar till grekiska heroglyfer. Det vet du redan. He.he!!

Vänta till medlemmar ber om hjälp. Då kan du bli en tillgång.

Men när alla kommer att förstå detta med sökmotorn Google. Då kan vi gå och hänga oss.
Rödhårig... var i all världen fick Du det ifrån ?

Annars så är Du rätt så rätt på det, även om det kanske var lite väl generellt för att kunna passera som en profil.
Du för göra bättre än så för att få jobb på "CSI", he, he...

Trodde att nån liten speciell bit av karaktären skulle vara med i din profil... nåt lite mer avslöjande än att man är skrivkunnig. Du får ge det ett försök till...

Får väl snart göra om hemsidorna, knoddarna växer och förändras, men likväl söta
leiake
73 år med barn hemma!
Är du så dålig i matte?

Att jag hellre vill förekomma än förekommas, det har du helt rätt i.

Google? Aha! jaså det är Du, ja ha.

Men det är så j-kla svårt att låta bli. man tror så mycket om sig själv är bästa dräng.

Men det där med Länkarna det förstår jag inte.

annars skulle Du kunna ställa upp som Orakel här på Forum.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem