Fredag 17 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: InternetStart

Forumet

Forumet

Hjääääsp!! Är det fel på min dator??? Har inte varit något inlägg sedan 23:31 den 1/10
Antal svar på detta inlägg: 35
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

Vad har hänt här egentligen?! Här e ju ingen fart överhuvudtaget. Kom igen nu så vi får "tjafsa" lite.
Att det är tyst anser jag inte är beroende på att man inte vågar skriva, det är väl ändå övervägande vuxna människor på IS, och här förkommer ingenting en i närheten av vad man kan finna på en del mindre och små forum.

Klagade själv på en sak för några dagar sedan, och det visade sig att moddarna här dessutom sköter sina uppgifter på ett mycket bra sätt.

Vad jag skulle kunna tänka mig är att ni som varit medlemmar en längre tid och skrivit mycket, på något sett har blivit ett litet forum i forumet, ni är aktiva och känner varandra, och det gör det svårare för oss att tränga in, tråkigt för här verkar finnas övervägande mycket trevliga medlemmar.
jigsaw!!

Jag gör allt jag kan!!!
Annons
ernest!!

Du är så välkommen hit till "ett litet forum i forumet"
Det vet jag min käre vän. Men skriva för skrivandet skull blir inte bra i längden. Men man kan undra vad som orsakar denna stiltje på IS?
ernest
Stort välkommen!
Det verkar inte som Du behöver trängas just nu i alla fall.
Men vi utökar gärna ljugarbänken med ytterligare platser.

Det verkar som vi behöver nytt friskt blod, nya åsikter och vinklingar.
Jag skriver vi, för jag hoppas tillhöra den där inre kretsen, även om jag inte är så flitig skrivare och åsiktslämnare, Jag tror i dessa tider att vi blir mer och mer försiktiga generaler där vid lag. Samt, att vi påläggs mer och mer bekymmer av "Storebror" så man har knappt tid och ork över åt annat.

Ozzy
Du e så klok så klok
Ha,Ha!!

Leiake och Ozzy!! Ni har varit onsynliga här på forumet!! Ett bra tag!

Jag avslog er ansöka om visum till Torpsbruk!!
Thomas2
Tjena mors! Kul att man saknas. Vad leiake håller hus, har ingen aning. Fastnade under bordet på sin favoritpub kanhända. Så gråtrist som det är, vädret alltså.

Håller mig i bakgrunden ett tag. Egentligen har jag inte så mycket att tillägga. Det verkar kommit till nya kvastar som håller igång det hela. Allt går sin gilla gång.

Just nu och hela dagen har jag fullt upp med att gunga min dotterdotter. Morfar, hoppa mera, mera, morfar! Ibland när man är nära att stupa, då är hon som piggast. Men vad roligt!!

ozzybossy
ibland kanske de inte finns nått att skriva om . de är väl helt naturligt
säger som du ozzy ibland är de bra att hålla sig i bakgrunden

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem