Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Google Chrome är kanon

Google Chrome är kanon

Ni måste prova. Jag är helt förstummad av denna webbläsare. IE är slut.
Jag får be om ursäkt att jag varit förblindad av IE.

När jag skriver ett nytt inlägg på IS så blir det en brun rand om mina ord. Mycket snyggt. Dessutom blir felstavade ord understrukna med rött så man vet när man stavar fel. Bara det!! Ha,Ha!

Ni får själva lista ut adressen.

Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: «1 2

jigsaw!

Jag har www superstart se som startsida. Det tar en vecka innan man fattar den. Men ett tips är klicka på NYA Block.

Det tog mig flera veckor innan jag fattade vad det handlade om. Men sedan kan jag inte vara utan den.

Är man inte så vaken pensionär som jag är så avråder jag jämngamla att testa denna startsida. (Nu skall alla dit) Ha,ha!!

Min önskan vore nog att Daniel kontaktade innehavaren av superstart och
talade ut om ett samarbete. Perfekt!!
Jag har superstart bland mina egna länkar men jag tycker den är mest skit,råkar man peka med pilen på något så dyker det upp texter eller bilder lite överallt.Väldigt irriterande tycker jag
Varför inte ha dessa flika uppstart när man starta upp IS. Det är ju bara att lägga in länken på internetalternativ.

Jag har is som startsida. i flikarna Superstart. igoogle. Kanon.
Annons
leiake
Nu har jag Superstart som länk på min startsida. Tycker som Vargo att den va rörig men tv tablån var kanon.
Superstart är rörig tycker jag.

Som srtartsida har jag hittills haft de som blir när man installerar vissa program och inte kryssar av men sedan igår är det is som startsida igen!

Detta efter att de nya sökrutorna med bla blocket har dyjt upp där.

Det var toppen med det!

Undrar vilken sida som är världens populäraste startsida?

IS så klart
Hej!

Jag laddade ner Chrome första dagen det släpptes i beta och har uppdaterat en gång.
Visst - den är snabb...men...hänger sig gör den (inte bara en flik) och vissa saker går inte att göra. Kolla webb-TV från vissa sajter mm.
Har tröttnat på att det saknas codecar mm då och då och tänker ge IE en chans till.
Tittar man på hur processorn arbetar och internminnet fylls så förstår man att Chrome är tungt för datorn att arbeta med.

Men jag gillar Chrome för dess avskalade strikta utseende och att man kan ha favoriterna onamnade (det räcker med sajtens logga)

Hälsningar från Ulf i Örebro
När jag sökte mitt Hotmailkonto genom webbläsaren Google Chrome så svarade den med att jag nog skulle uppdatera min webbläsare Windows
IE7. Ha,ha! Vad paff jag blev. En konkurrent varnar.

Sedan är vi rädda för FRA-lagen. Vi finns redan registrerade överallt. Att folk inte fattar det.

Att ringa i sin mobil till polare innan man gör ett bankrån. Det är som att beställa ett rum i bottenvåningen på Kumla-anstalten.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem