Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Övrigt

Älska sig själv

Älska sig själv

Jag är den bästa människan som nån avlat nånsin! Här finns ett självförtroende på 150%! jag e bäst! Fåfäng e bara förnamnet.
Mer än jag som tror (vet) så om sig själva?
Antal svar på detta inlägg: 14
Sidor: 1 2 Nästa »

"Älska Din nästa såsom dig själv".
Ungefär så, står det i Bibeln.
Gör Du det också till 150 %
Jaha å som kom han å segrade haha. Japp det gör jag Ring gärna å kolla med min fru telnr 076-jävla numlocken strejkar. Bibeln? Läser du den eller har läst den så hoppar du upp ett par pinnar på min stege! Nej jag e ganska alldaglig som människa med fel å brister. men ville starta nåt utöver det vanliga men det sket sig nog.
Ozzy
jigsaw
Nej, en så´n här tråd passar nog fint för att få vågen att återgå till jämvikt. Nu blir det balans igen.

Observerade Du smileys nr 2 från vänster. Lite ironi,
Jag förstod väl att Du inte kan älska mer än 100 %
Bara det är nog tycker jag.
Men Du. Jag är inte religiös alls, men jag svär inte i samma stycke jag nämner bibeln.
Men skummat Bibeln det har jag gjort.

Du, det bästa med livet, det är nog att vara just den där vanliga med fel och brister. Då tror jag man har lättast att möta en like.

Att sitta på en pediestal och se ned på andra människor, det är nog ganska ensamt. De kommer nog inte högre, Men fallet blir fallet desto större. Valbarheten blir minimal.

Nej en god Medelsvensson det är nog lugnast. Fast man hade ju hoppats på att ödets ekonomiska lotter hade blivit lite mer jämt fördelat.

Nu lämnar jag över stafettpinnen till någon annan hågad i detta ämne.

Ha de, uti Sveriges envirånger..{Skrymslen & vrår}

Ozzy//
Annons
Ozzy
Ditt inlägg blir svårslaget men jag väntar med spänning på leiake haha.
Jag önskar dig en god fredagskväll å en god helg. Din mailadress hade vatt bra om jag nu kan få den. Min har du eller på min profil. eller faser.66@gmail.com
Ha,Ha!!

Vem har inte självförtroende!!! Till 200% efter några Iallafall till dagen efter ...
Thomas
trodde nog att du skulle nappa på denna tråd. Men jag som är helnykterist å medlem i MHF å allting å fortfarande tror att jag e bäst, e de fel på mig då? Givetvis så e jag ganska vanlig men alkohål de gillas ente
bäst vi skärper oss annars så stänger farbror Göcke tråden hehe
jigsaw
Här är min e-post.
l.rune@telia.com

Trevlig helg
desamma din gamle gnu haha
jigsaw

Ha,ha Jag skämtar bara!! Ett bra själförtroende är som ett par koppar gott kaffe.

Men när det gäller datorn... så vett i fa...

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem