Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Fegisar

Fegisar

Hej alla fegisar! Varför säger jag så? Jo - jag tycker fler kunde dela med sig av en bild på sig själv under profilerna. Det är alltid roligt att veta hur de personer ser ut som man kommunicerar med på ena eller andra sättet.


Blessings

LuckySwede®
Antal svar på detta inlägg: 31
Sidor: 1 2 3 4 Nästa »

Det ska vi ordna i helgen. men skratta inte åt den skäggige gubben haha.
Du - kolla på bilden av mig då!!


Blessings

LuckySwede®
LuckySwede!

Dom säger ju att när "fan" blir gammal så blir även han religiös. Men detta har jag inte känt av än. Man kanske skulle prova med att tro på Gud.

Hur gör man för att kontakta honom. Han har ju ingen Mobil-telefon.
Ingen e-mail. Jag har sökt på www.hitta.se men det var hopplöst.
Annons
Du får gärna kolla in min sida.
Chrille
Så nu e de gjort. Nu ska den bara godkännas me men ni kan se den på leiakes hemsida om ni är nyfikna.
Det var kul att så pass många redan reagerat på den här tråden! Vi kanske skulle ta och lägga till en tävling om vem som kan odla det snyggaste skägget också?

Vad gäller din fråga om tro leiake - så "ber" jag att få återkomma. För att vitsa till det kan du ju pröva med att göra som det står i förra meningen: "ber"!

jigsaw!

Ha.ha!! Där överraskade du mig och andra tror jag.

Kunde inte drömma om att du hade skägg. Men det ser bra ut.
Leiake - som uppväxt i ett frireligiöst hem (pingströrelsen) så har jag ju varit med om många bönemöten som till sist gjorde att jag tog helt avstånd från denna rörelse.
Kyrkan lämnade jag 1965 p g a dess behandling av Kvinnliga präster.
Hur du ska få kontakt med Gud? Du har ju sökt vissa vägar men misslyckats.
Vad som återstår för dig är flaskpost (he,he). Inte för att jag tror att det hjälper.
Jag tycker att visst får folk ha en tro etc. Jag känner många kristna som jag högaktar, som är som "vanliga människor", inte fördömer andra.
Men varför ska vi från Sverige skicka missionärer till andra världsdelar och omvända dem? De har ju redan en tro. Ska vi döma ut deras?
Korstågen - vilket misslyckande tycker jag.
Konklusion - låt alla bli salig på sin tro eller på Robert Lind i Kramfors (Hasse Alfredsson). Jag är beredd att hålla med H A.
Ursäkta urspårningen av tråden skulle nog gjort en ny.
Det här var kul.
LuckySwede®, fint initiativ.
Nu behöver inte vi inte känna oss så ensamma längre.
Hoppas patrikke får igång sin maskin, eller har en reservdator så vi får se hans fagra nuna också
Med flera som på sistone gjort sig hörda här på Forumet.

jigsaw
Du är inte ensam med skägg, kolla in mej....


,n Ozzy
Helt Okay Tråd.Har tyvärr ingen bra bild på mig själv,men så mycket kan jag "tala" om mitt utseende att jag var nyss i tvättstugan och där var en dam som såg mer eller mindre skräckslagen ut när jag klev in och när jag sen började prata med henne,stack handen i fickan som om hon letade efter sin mobil för att ringa på kavalleriet så jag sluta prata och slängde snabbt in tvätten och stack,får se sen när jag hämtar tvätten om General Custer och resten av 5:e kavalleriet står och lurar bakom tork-skåpet,så jag ber att få återkomma med bild när jag har varit och fotat mig
hos nån snäll fotograf med tillgång till Adobe photoshop eller så. 'netpet'

Birger starta gärna tråden om
Herre gud,fru gud och barnen gudrun & gudmund

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem