Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Goda människor

Goda människor

Har gått å funderat ett tag nu på vilka fina å speciella personligheter som florerar på IS. Leiake e väl mest speciell med sina underfundiga trådar å inlägg. All heder till denne man. Sen har vi Gurun över oss alla,farbror Göcke den allsmäktige som bestämmer vad å när vi ska skriva här på IS. Denne man är guld värd i dom mesta frågor rörande datorer. (jag vet av personlig kontakt på msn) Sen har vi fina herrar vid nick Ozzy,pedhan, thomas2,lucky swede,netpet å inte minst mimmi61. Dessa herrar å damer (finns väl mer en en på IS) ska ha en stor eloge för deras existens på IS. Ni förgyller min dag å hjälper mig samt andra vid problem. P:S har jag glömt nån så var det inte min mening utan ni ska oxå ha en släng av kramsleven.
Antal svar på detta inlägg: 6
Göcke och leiake,ozzy Kan väldigt mycket när det gäller daroter,men i bland tala dom ord och fökortningar som man inte begriper??

Men man vill inte göra bort sig,och fråga vad det betyder?? I stället avaktar man i hopp att man kan lista ut vad dom prata om.

Man har väl sig själv att skylla.
hejsan på sig! du har ju satt datorkunskapen på 2 samma som jag så det borde inte vara nåra problem.
Hejsan Thomas2 - det var roligt att få se din nuna. Snygg mustasch!
Sedan vill jag tacka jigsaw för att jag fick vara med bland dem som kallas "goda". - det värmer!

Kom precis hem här och skall sätta mig och ta ett par bitar sushi framför TV:n i avvaktan på "På spåret".

Vill bara säga till dig Thomas att du inte alls skall känna dig som om du gör bort dig om du frågar om förklaringar. Det finns inget bättre sätt att öka sin kunskap än att fråga när man inte begriper. Så har jag själv fått göra genom livet - och jag har aldrig skämts för det. Däremot tycker jag nästan att man gör bort sig mer genom att INTE fråga när man inte begriper. Då riskerar man ju VERKLIGEN att göra bort sig när man sedan kommenterar nåt. Så fråga på du. Det är väl egentligen en av de saker jag menade när jag kritiserade att jag aldrig fick något svar från dem jag försökte hjälpa. När jag inte får det så undrar jag ju om de försökt följa mina råd eller ej.

Nu skall jag äta rå fisk och njuta av livet!



Blessings

LuckySwede®
Annons
jigsaw

Jag får nog skriva ned min datakunskap till 1. Det är mycket som man inte fatta.

Men jag har lärt mig mycket här på IS. Tack till alla ER!!
och jag har lärt mig av dig så vi e nog lika goda kål (dator)supare båda 2. Du e en fin människa ska du veta. detta är riktat till Thomas2.
Thomas2 och alla Ni andra, ingen förmer än någon annan.

Jag instämmer med det mesta som LuckySwede® säger.
Fast jag njuter inte just nu av rå fisk.
Men jag behåller min tvåa, då förbehåller jag mig rätten att också göra bort mig. vilket inträffar då och då.
Ofta i datasammanhang känner jag mig som en nolla.
"Mycket datasnack här på Forum har jag inte en susning vad det handlar om ska Ni veta.
Jag tackar verkligen tillbaka att Ni alla finns, då har man ju chansen att "någon" gång få briljera lite i alla fall. :oD

Vilket kul gäng vi är ändå!



,n ozzy

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem