Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Nygammalt återseende

Nygammalt återseende

Hej alla busiga och mera moderata IS-medlemmar !!
Jag blev härom dagen glatt överraskande påmind av "Patrikke" om er odödlighet, så nu vill jag ha det bekräftat att ni fortfarande finns till och lever hälsans glada dagar.
Vi åstundar snart handelsmännens stora helg med tjurrusningar mot julskyltningsfönster och granrisprydda trottoarer bland skrikiga barn och stressade mammor.
Hur tänker Ni tillbringa denna förunderliga höst/vintermånad ? Låta datorn stå och muttra för sej själv i ett hörn i datorrummet, eller stirra Er fyrkantiga i ögonen.?
Själv tänker jag ta en ridtur varje kväll för att få lite frisk luft i lungorna. Det skadar ju inte.
Ha de bra
hälsningar från kobben i Ålands Hav
alandia
Antal svar på detta inlägg: 15
Sidor: «1 2

thomas2
ja rätt länge ,men de e historia nu så vi tänker inte på de mera
leaike ja kan du tänka dig att de e rättstavat tack ni båda
Jase här blir de lugnt me firandet. Man måste ju tänka på framtiden också men en liten liten hutt kan det välan bli på julaftonskvällen när gröten har blivit uppäten.
P.s frun får väl handla bäst hon vill så länge det är till mig å mina barn hehe.
Leiake, vad gäller SJ så har du fullständigt rätt, men för övrigt så känner jag inte igen mig, tar du kanske trots allt fel på person
Annons
ernest!

Ha,ha!! Jag tar ofta fel. Men inte detta fallet. Knappast. Men jag tyckte om dina inlägg. Du är så välkommen tillbaka.

Även dom som du skickade från USA.
Misstänker här är en liten fågel som flugit runt på IS, hoppas bara den inte bär på något virus.

Du har nog rätt Leiake, men tycker likväl inte din beskrivning stämmer

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem