Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: InternetStart

Nu har alla medlemmar ringt mig

Nu har alla medlemmar ringt mig

Ha,ha!!

Detta är sanning. Dom enda som inte har ringt mig är Daniel och Göcke. Dom är så blyga. Antagligen kan dom inte svenska.

Men om Daniel eller Göcke skulle få en sådan ide. Då avråder jag. Mitt hjärta skulle stanna. Tro mig!!

Jag vänder mig naturligtvis till den inre kretsen på Forumet. Vi "tjötgubbar".
Vi vet vilka vi är. Men det finns yngre herrar och damer som gillar oss.
Detta inlägg har tillkommet på grund av en 30-årig herre och hans påringning.

Man blir helt förstummad!!
Antal svar på detta inlägg: 17
Sidor: «1 2

leiake. Ring för sjutton inte nu mitt-i-natta. Har du råd med utlandssamtal ?? +358-(0)18***** till en autodidakt på skäret
Ja det ska vara tjötgubbarna då..... Vi andra bara läser och är tysta och snälla.....
Flia

Skriv utav bara fan,vi läser oxå. Så kom med inlägg vetja!!
Annons
Flia!

Nu har du börjat att skriva. Hitta på vad som "skit" som helst. Du skall se att vi hänger på.

Det är just den grejen. Att våga skriva. Jag själv hade stora problem.
Man tror man är ensam om vissa fobier. Men det visar sig snart. Det är man verkligen inte.
leiake!

Jag tror att Flia råkade skriva lite fel där.

Hon menade nog "Sötgubbar"
Men ringer gör jag inte.....
Flia!!

Detta med att ringa på telefon. Det är en spontangrej som jag vänligt men bestämt avråder ifrån. Men gärna någon gång per år om man känner för det. Var och en bestämmer. Men det kostar pengar. Bara så ni vet.

Har man suttit och skrivet inlägg i åratal. Då är det faktiskt mysigt när en medlem ringer. Man blir helt vimsig.

Man lyfter telefonluren. Jag svara alltid "halloj". Då hör man. Är det "leiake". Ja!!
Hej detta är XXXX på IS.

Konstigt nog så "fattar" vem det är på stubinen. Bara på nicknamnet.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem