Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Vill ni hoppa av IS Forum

Vill ni hoppa av IS Forum

Ha,ha!

Då är ni som jag. Hjälplös! Man kan inte hoppa av. Det är som en drog. Man kan inte hoppa av. Det blir ett sug.

Jag såg att "joanna" var inne en kort stund förra veckan.

Jag trodde hon var död. Men så försvann hon som en vind igen. Det kanske var hennes skugga.

Jag har hennes mailadress. Men kan man maila någon och fråga om du är död eller inte. Jag provar. För hon var mysig!!

Om man är artig och omtänksam. Då skall man meddela sin moderator att jag på grund av ........ inte kan vara så rolig längre.

Jag har under årens lopp saknat många medlemmar. Men jag vet att ni "sneglar" på IS Forum.


Antal svar på detta inlägg: 10
Man behöver inte vara död för att inte skriva på IS Leiake, själv har jag varit här i 2 olika skepnader genom åren, du har väl själv listat ut att jag och micke03 är samma person.

Men man får andra intressen och andra sajter man intresserar sig för, själv är jag ADM på ett annat forum, men emellanåt så söker man sig tillbaka hit.

Tycker faktiskt att aktiviteten här som tidvis varit låg har fått sig ett uppsving, och det gör ju automatiskt att man finner det mera intressant.

IS är ett bra forum inom de ramar som reglerna tillåter, och räcker de inte till så har jag numera mitt eget forum där jag kan skriva annat, men av någon anledning söker man sig hit en o annan gång, så död är man inte.
ernest!

Ärlighet varar längst. Heder åt dig.

Aktiviteten på ett Forum bestäms av medlemmarna.
Just nu är jag på "bettet". Märks det???
Ha, kan inte minnas att du någon gång inte varit det, mer eller mindre
Annons
ernest!

Du och jag är en tillgång för ett Forum.

Vi vill kommunicera. Men vi måste ju ta hänsyn till att vissa människor måste
arbeta ibland.

Ha det bra i jul.

No hard feelings!
God Jul till dig också
Jag tröttnade för ett bra tag sedan på IS. Tyckte det var mest "hink å spade" som gällde. Kiv, gnäll & tjafs om banaliteter. Lyckades hålla mej borta genom att besöka andra mycket bra forums, där uppskattning mot varandra prioriterades framom dagisbeteende.
Råkade nyligen av en slump ramla in (återfall ?) på denna sida igen. Kan konstatera att stämningen är helt annorlunda nu. ( I väntan på tomten ? )
I hopp om fortsatt munterhet och god samvaro på IS önskar jag er alla god fortsättning och ett GOTT NYTT ÅR 2009
mvh/
alandia
alandia-God Jul & Gott Nytt År Själv.
Jag mailade "Joanna". Hon lever svarar hon.

Hon hade som "alandia" tröttnat på allt vad Forum heter.
Man kan inte alltid vara i form och skriva inlägg.

Ibland känner t.o.m jag detta. Ha,ha!!

IS forum !Kanske dags poppa upp lite type ett forum mera som en chatt med mera direkt kontakt med en man diskuterar med?----Bara en fundering mmmm God Jul alla på IS
Jocke458!

Daniel. Skaparen av IS vill ju att vi ingår i en grupp på Facebook. Där kan vi
chatta och byta åsikter precis som du önskar.

I denna grupp ingår endast IS-medlemmar givetvis.

Personligen blir jag stressad. Men ni som har orken kvar. Varför inte??
Det kostar inget att prova. Kan ni lite engelska så är det en fördel.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem