Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Hålla oss till tråden

Hålla oss till tråden

Om vi ska ha en saklig debatt om ett allvarligt ämne,måste vi försöka hålla oss till tråden som ämnet handlar om. Inklusive mig själv.

Lite skämtsamma ämne kan startas i annan tråd!

Det blir nog bäst så,annas låses bara trådarna.

Vö/ TH2


Antal svar på detta inlägg: 12
Sidor: 1 2 Nästa »

Och vem bestämmer om ämnet är allvarligt och debatten seriös?
har "Vargdebatten" blivit låst på grund av mina inlägg så ber jag jättemycket om ursäkt

Om en tråd låses,har vi nog gått över gränsen.
Annons
Det tror jag inte DedaPera, men en annan medlem gjorde nog ett oöverlagt inlägg "igen"
Annars tycker jag att debatten var ganska så saklig över lag, alla skall ha rätt att säga sin uppriktiga mening.
Thomas2!

Det var ditt fel att tråden spårade ur. Du blandade in vildsvin i en vargdebatt.

Men vad gör det. Vi kan börja en ny tråd "Vargrädsla". Men jag såg på TV att ämnet är politiskt. Så det går inte heller.

Jag tror vi tar semester ett tag. Inga inlägg om annat än hjälp med datorer.
Det var så jag började på IS. Enbart datorfrågor var mitt intresse.

När det gäller rubriken "Dator och Internet" så har det aldrig var något bråk.
Men alla andra rubriker spårar ur. Ibland blir dom t.o.m löjliga. Jag har läst mina egna.
Suck...
Håller med dig Thomas2
men om nu någon råkar skoja till det så får väll dom andra ha överseende med det och helt enkelt ignorera dom ej så allvarligt menade inläggen och fortsätta debatten, jag tycker att vissa trådar stängs alldeles för snabbt... för övrigt så gillar jag denna forum och har inga större anmärkningar till den men man får ju vara lite mänsklig och acceptera att alla är vi inte lika och att vi tar saker och ting på olika sätt...

Man ska ju klart inte döma ut en person (eller ett inlägg) direkt på grund av att man har kommit "lite vid sidan om" då är man ju inte medmänsklig utan mer egoistisk
leiake!! Var det enbart mitt fel??? Jag blandade väl inte in "Skåningar"

Jag tog bara upp vad som kan hända om en vilstam får växa sig för stor.
Men jag är ju själv skåning. Det vet ju Vargo. Men han vill bråka med mig.

Vet inte varför,eller är det missförtånd.

Vad jag vet så har han alltid haft humor.

Måste vara missförstånd
Föslagsvis avsluta vi denna tråd. Med hänvisning till det första inlägget!!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem