Torsdag 2 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Dags för klockomställning

Dags för klockomställning

Detta jippo har retat mig i alla år. Nu verkar det som mina smärtor delas av flera.
Det är faktiskt ohälsosamt att ställa om tiden. Vetenskapligt bevisat tydligen.

Jag har mått dåligt när jag har ställt om klockan både på våren och hösten. Sämst
mår jag på våren då man märker av ljuset mer. Hösten är bättre för då övergår vi
till normaltid.

Ni hör på namnet NORMALTID att det är bäst för kroppen. Då känner man sig normal om man känner efter ordentligt.


http://korta.nu/r6g6r
Antal svar på detta inlägg: 38
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

leiake, händer det aldrig att du vaknar en timme tidigare eller senare?

Där har du i så fall en tidsomställning, värre än så blir det aldrig, gnäll gubbe
Jag gnäller varje år om detta löjliga jippo. Det är ju en fullkomligt meningslös grej
som bara ställer till oreda.

Hur många har kommit för sent eller för tidigt till något får vi aldrig reda på. Tur att
flyget är vana vid tidsförskjutning. Det ingår i deras jobb och dom vet att jorden
snurrar runt som tur är.

ni har glömt orsaken till varför tidsomställningen skedde
idag är det helt onödigt att ändra denna tid.
Annons
Håller med dig Leiake !
jädrans otyg att fjanta om tiden 2 ggr per år ! likaså för djuren tar också ett par dagar att ställa om sig ! för dom .
Nej låt tiden va som den är nu efter omställningen i helgen !
Grabben ska flyga till Thailand på söndag, blir flygtiden då en timme kortare?
fjällkobonde!

Jag tycker synd om dina kor. Dom vill mjölkas på bestämda tider annars får dom
juverinflammationer och annat elände.

Vi får åberopa djurplågeri, sömnsvårigheter, nervösa besvär, olycksrisk samt ett
allmänt missnöje till EU i Bryssel. Det är tydligen dom som bestämmer om vi skall
snusa eller ha raka gurkor samt olika tider sommar och vinter.

Tänk att ha ett så stort engagemang för sådana "skitsaker".
Mitt förtroende för EU är sämre än något annat. Kanske inte USA. Dom har blivit
tokiga riktigt i USA. Antagligen drogpåverkan.
Leiake !
De ska om ett år få mjölka sig själva i ett VMS system från Delaval ! alltså en mjölkrobot ! Eu är bara rutten skit som typ surströmming blä gillar inte detta detaljstyrande inom Eu !USA har väl spanat och avlyssnat och spionerat i alla tider ! men det är ju märkligt att när Obama kom till makten så avslöjas både ena å andra spektaklet som USA håller på med !
Obama ser hederlig och prydlig ut. Men skenet bedrar tydligen. Han är inte att lita på. Han är värre än Aftonbladet och Svd ihop.

Han har lurat mig i alla år, men nu är det slut på det. Han hade tur med Syrien.
Där fick han hjälp av Putin att kliva ur sitt hot. Nu är dom antagligen bästa kompisar.!

Hur konstigt kan det inte bli i denna värld.

Jeeeeesus!! Var är problemet? Dagens klockor ställs ju om per automatik!!

Det är bra på sommaren,då får vi längre kvällar att se regnet öser ner!!

Leiake! Detta har jag hört sedan 2006!! Jag menar tidsomställning!! Får du aldrig nog`eller har du blivit senil?
http://www.internetstart.se/bildgalleri/pics/04499.png

Tur att det finns anvisningar hur man gör. Tänk om inte media hade upplyst om
tids
förskjutningen

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem