Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Lösenord

Lösenord

Hej ,,har köpt en beg dator som är systemåterställd,,Acer Aspire och den vill ha ett användarnamn och ett lösenord, Ägarens gamla funkar inte, och hon har ingen skiva heller,, Är det kört nu tro..
Antal svar på detta inlägg: 24
Sidor: 1 2 3 Nästa »

tillägger att det är Win 7 installerad
installera om datorn , från recovery partitionen ??
Kommer inte åt den recoveryn med Alt- F10 så de är väl nått tok,, får nog lämna in den
Annons
ego894!

Är det rätt kommando.

Håll ner F10 när Windows startar upp. Där får man vara på bettet.

Alt- F10 känner inte jag igen. Däremot F8. Håll ner så länge Windows startar
upp. Då hamnar du rätt.
TACKAR, Nu blev det andra bullar, det var faktiskt datahandlaren nere på stan som sa alt -f10,, men f8 var det rätta ,,, tack än en gång..
ego894!

Ditt nicknamn låter lite "egotrippat", men så är inte fallet. Tvärtom.

Din "feedback" vittnar om motsatsen. Tänk om alla medlemmar vore som du.
Då vore det rena orgasmen att hjälpa till med det man kan.

Göcke hade nog svimmat av lycka.


Feedback= Kärlek tillbaka .Bra översättning. Känner så i alla fall.

Motsatsen är tvärtom. Backfeed. Den tycker jag inte om. Tyvärr är jag
utsatt för detta. Då blir jag ledsen, men det "skiter" ni i. Han kan ha det.
Som man bäddar får man ligga.

Ha ha leiake!!! Du är rätt rolig Men jag gilla dig!!
Thomas2!

Det är bra Feedback. Nu är jag glad en stund. Men säg den lycka som varar.

Snart kommer North och någon av hans kumpaner med sina kommentarer.
Vänta bara någon timma.

Hoppas du inte är en kumpan.
Ja du leiake, och jag sedan i fredags försökt att bli borttagen från IS, det brukar gå automatiskt när det gäller kritik mot dig, det har många av mina verkliga vänner här fått erfara.

Jag hoppas det kommer att ske idag, och passar på att önska er lycka till i fortsättningen, speciellt er som vågar kritisera mannen som tagit på sig rollen att vara hustomte och moderator, undrar egentligen hur många som lämnat forumet på grund av dig ?
Problem med att bli borttagen????? Bara att skicka ett mail till Göcke så ordnar det sig, har själv gjort så 1 eller flera gånger men återkommit efter ett tag. Varför? Jag vet inte riktigt. Måste vara leiake som lockar.

Skämt åsido. leiake må vara en egensinnig gammal gubbe som kan vara både elak och skriva nedvärderande kommentarer om oss andra men utan honom så vore IS ett dött forum.

Varför han nu skriver som han gör kan jag bara spekulera i men det kan ju bero på nåt egendomligt habegär att "här är det minsann jag som ska bestämma om och hur det ska skötas och skrivas".

Jaja, nog om detta.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem