Onsdag 1 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Övrigt

Rädsla

Rädsla

Hej gott folk! Helt plötsligt så kom jag på en sak och undrar.

Vad är ni rädda för?

Halka, björnar, inbrottstjuvar, flyga, bli rånade, bilresor, höjder, o s v.

Själv är jag höjd och bilrädd, annars är jag ganska modig av mej.

Hoppas att ni har det bra allihop på forumet.
Antal svar på detta inlägg: 28
Sidor: «1 2 3 Nästa »

Ja som jag sa Bertil tycker ju samma som jag. Nu menar jag det svenska språket,kultur,relion,kristendommen , mm,mm
Gamla Moder Svea håller att på att förblöda !!
DET ÄR jag rädd för,, jag har 3 barn,ska inte få leva i Sverige på samma liv som jag !!
Nu måste jag få säga att jag känner mej tryggare när jag vet att fler än jag har problem med nutidens Sverige.

Det är märkligt att man som medborgare i ett land inte vågar säga sin åsikt, då blir man kallad rasist.

Det finns ingen eller inget som kan tysta mej, jag tycker att jag har min fulla rätt att uttrycka och säga mitt.

Parasiterna ska jag bekämpa med all min energi.
Annons
mickel jag är i samma situation som dig jag har två barn, innan vi bestämde för att skaffa barn, så tänkte jag mig för två gånger om jag kunde ge dom en bra uppväxt, nu har situationen exploderat, och jag är låst nu, försöker jag att kolla in vilka alternativ som kan finnas, jag måste ha koll på var reservutgången finns.
Visst har Du i Sverige rätt att säga Din åsikt ! Visst har Du i Sverige
också rätt att kritisera andras åsikter ! Så är det så att Dina åsikter
av andra bedöms som rasistiska får Du tåla Dig med det, då åsikterna
är skilda !! Eller är det bara dina åsikter som är de rätta ?? Nybambi !
pensionär
man skall inte behöver bli påhoppad aggressivt för att man har dom rätta åsikterna, som gammelmedia har, om du inte har upptäckt att så är fallet så vet jag inte.
Här är ett exempel

Högljutt bråk när Pascalidou anklagar Alice Teodorescu för att leva "i underlandet"
"Alice, du lever i underlandet!" Ja, det tycker Alexandra Pascalidou om skribentkollegan Alice Teodorescu. I Nyhetsmorgon blir debatten hetsig när de diskuterar att flera hundra flyktingbarn varje år försvinner. Från 13 februari 2015.

http://korta.nu/-z4
Men Bertil99 vem är det som har de rätta åsikterna,
Du, jag eller någon annan ???
Det är alltid svårt att diskutera religion och politik,
då de olika åsikterna, anser att de har de rätta !
Du och jag har dom rätta åsikterna så klart! och någon annan självklart. men om dina åsikter kommer att skada medmänniskor då har du inte den rätten längre.
Och vems åsikter avgör om att mina åsikter skadar våra medmänniskor !

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem