Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Bättre forumsregler

Bättre forumsregler

Jag anser att forumet skulle bli bättre ifall inläggen kunde ses i sin helhet innan de skickades. En självkontroll för stavning, syftningsfel, meningsbyggnadsfel o.s.v.
När låset hängs dit då vore det tacksamt med en kort förklaring antingen bredvid tråden eller som ett slutligt inlägg från moderatoerna.
Jag är säker på att det finns flera förslag som gör sidan ännu bättre. Det skulle vara illa om "Diskutera" slutar som Batting befarar med ja, nej, vet inte, du har rätt, kanske d.v.s. motargumenten kommer som en ny tråd.
Antal svar på detta inlägg: 16
Sidor: «1 2

Zacko instämmer helt med dig, jag har tittat igenom Battings inlägg och ser inget uppseendeväckande med dem. Däremot är de tydliga och kraftfulla i vissa stycken, kan det vara det månne?
Putte:

Jag har svårt för att tänka mig det. Då skulle de få städa ordentligt... och säga Amen, efteråt!
Nä, jag tror det ligger något personligt här. Kan vara som Batting själv säger, att en viss moderator inte tåler kritik!
Jag vet inte vilken gång i ordningen det kommer i mer eller mindre utskriven text att detta är en sakral sida. Daniel hävdade att så inte var fallet och vi måste väl lita på honom.
Om det mot förmodan är en sida för troende, ja då är det nog slutdiskuterat. Personligen tror jag att inte det! Den som lever får te, sa kinesen.
Annons
Batting!

Du frägade mig om,du var lika vass. som Putte Gunn.Jag svarade
då att,det var oavgjort.Nu har Putte Gunn lugnat ner sig,och tycker jag ,agerar som man skall på ett Forum,som vill hålla
lite klass.

Man är ju inte så värst klok,om man retar upp en moderator,med som jag tycker,stundtals personliga påhopp.Jag läst,rabiat,torr
gammal gubbe och några ytterliga påhopp.När jag läste dom,
slog mig tanken,att du bryr dig inte om IS,och dess regler.
Personliga påhopp,gäller ju även för moderatorn.Och han är i sin
fulla rätt att,stryka eller avvisa vedebörande person.

Upprinnelsen till allt ont,var i början,av semestern,då ni härjade
fritt och otvunget ,framförallt med tjejerna.Då slog mig tanken
att alkohol,var med i bilden.Det vet ju alla,att då släpper alla
hämmningar.
Du skulle aldrig kunna vara politiker.Du är pang på rödbetan
och det går inte.Folk tål inga sanningar,utan det skall daltas,så
är det bara.Mig har du inte hoppat på,så jag har inget att klaga
på,utan jag har följt dig med opartiska ögon.Detta är min
peronliga uppfattning om dig.Kom du ihåg illbatting.
,som du kallade dig själv.
,det låg mycket i det.,nu när vi har facit.

Leif en stilla undran var det inte du som avslöjade Angel eller vad hon nu hette så alla kunde se henne. Jag tror faktiskt det var du själv som gav henne den avgörande stöten. Angle var faktiskt vass fram till dess. Hon kunde verkligen svara för sig, men jag håller med dig motståndet blev henne övermäktigt med bild och allt. Rätta mig om jag har fel!
Mina herrar, låt mig förklara kort. Som ni kanske har lagt märke till har jag försökt nå honom för att få ett OK på att han kan följa forumsreglerna och ett OK på att han kan acceptera oss forumsvärdar. Tyvärr har jag inte fått något OK utan istället mängder av nya frågor, kritik och vinklingar på allt. Jag har gett honom flera chanser att meddela mig att han accepterar IS, forumsregler och forumsvärdarna men ej fått något OK. Jag har ingen tid, lust eller ork att diskutera detta vidare utan jag förklarar härmed denna diskussion avslutad. Tacksam om vi nu kan återgå till ett positivt IS utan diskussioner hit och dit. Våra forumsregler är enbart till för att sätta en standard för ett positivt IS som vi forumsvärdar kan tycka är trevligt att ta hand om. Ni som känner att ni kan bättra er gör det nu innan det är för sent.

Tack för det och nu är denna tråd avslutad och låst. Vänligen starta inga nya trådar för att diskutera detta vidare. Om ni har frågor maila mig.

Mvh Daniel

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem