Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Internetstart_tråkig layout

Internetstart_tråkig layout

hej....måste klämma till med lite gnäll....bor i ju i gnällbältet..
jag tycker at internetstart borde gaskas upp lite...man blir ju nästan deppig av layouten så här i höstmörkret....hare gott allesammans..
Antal svar på detta inlägg: 24
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Säger inte emot, smaken är ju klöven

Men personligen älskar jag IS strama layout, oerhört lättnavigerad och innehållsrik. Faktum är att just layouten är den största anledningen till att jag har IS som startsida.
Jag tycker de när jättebra, lätt att hitta och verkligen ordning.
Jag tycker att den är suverän. Fint och prydligt uppbyggd. Inte en massa popups eller reklambanners som flimmrar som värsta stroboskopen.

Ett mjukt utséende som inte ger huvudvärk efter ett par minuter.
Annons
..möjligen en tomteluva på jordgloben,
där uppe *pekar'på*
när det närmar sig jul??
ja smaken är ju delad,men inget stressande, man finner snabbt det man vill söka.och ja Fajjer skriver precis som jag känner det. Och varför inte En lite jul slinga framåt jul, kan ju ej skada
Instämmer med föregående "talare". Dvs Los Lovos, Micke och Fajjer.

Allra helst raden: [quote Fajjer] Ett mjukt utséende som inte ger huvudvärk efter ett par minuter.

Det är därför jag fastnade här och har använt IS som Startsida sedan flera år, och är mega-nöjd med den.

En stor eloge till Daniel och hans Team vill jag ge!

/ ^Å^ngeln
Svar: det är inte så lätt ändra layouten med mdb baserad sida det är. det kopplat med include

Jag tycker det är bra sida och layout
Ja, det är en jättesnygg sida. Önskar att samma strama, snygga design smittade av sig på inläggen här i forumet, så man slapp alla dessa smileys.
Tråkigt som sagt att det finns gnällisar.
Om du Tony tycker att IS är tråkigt så är det fritt att byta. Du kan ju välja aftonbladet så får du en massa popup och tjingel och tjongel.
Som sagt byt startsida Tony.

IS bästa startsidan inom IT kretsar.
njaa micke nu tar du i.då har du aldrig besökt http://www.sweclockers.com absolut bästa sidan när det gäller it och övriga datorfrågor

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem