Fredag 10 maj 2024 vecka 19
Forum
Kategori: InternetStart

Internetstart_tråkig layout

Internetstart_tråkig layout

hej....måste klämma till med lite gnäll....bor i ju i gnällbältet..
jag tycker at internetstart borde gaskas upp lite...man blir ju nästan deppig av layouten så här i höstmörkret....hare gott allesammans..
Antal svar på detta inlägg: 24
Sidor: «1 2 3 Nästa »

Jag tycker att IS har en alldeles utmärkt layout som är ren, tydlig och lättnavigerad. Så Tony om du vill vill se barnsliga sidor så kan du byta sida tills du också har blivit vuxen att förstå fördelen med rena och bra sidor.
Jag tycker den är stilren och snabbladdad. Jag premierar funktion före flashigt lull.
Personligen så tycker jag att kritiken riktad mot tony är obefogad. Speciellt med tanke på att han/hon(?) enbart påpekar det visuella och inte det kommunikativa.

Vi får inte glömma att en sida, trots sitt informativa innehåll, kan vara bristfällig i sin design och sin tillsatta färgprofil, ... inte minst för den som är färgblind eller har ett annat märkbart handikapp.

Mero, med detta sagt. Förväntar du dig att även denna individ ska "växa upp" och uppskatta det som du titulerar som fördelar?
Annons
msoki http://www.sweclockers.com jag får ont min finger av scroller. denna adress
citat m0zQit0z:"..möjligen en tomteluva på jordgloben
...när det närmar sig jul??" -Vilken bra idé!
Annars tycker jag om IS precis som den är. För som micke skrev:"Du kan ju välja aftonbladet så får du en massa popup och tjingel och tjongel." -Precis, och det är ju därför IS är så bra: man slipper allt det.
Inget ont om IS, det har jag bevisat i ett tidigare inlägg här i tråden, men man kan konfigurera så att ni slipper få [quote micke och Arthur Dent] > en massa popup och tjingel och tjongel.

Det gör man dels i sin webbläsare, dels i brandväggen. Då slipper man riskera några farliga popups och dylikt, vare sig det är på aftonbladet.se eller några likasinnade webbsidor.

Till Wicked: Jag ber om ursäkt för att jag "lekte" lite med de så kallade smileys för jag trodde man skulle använda dessa då webmaster gjort sig sådant besvär med att lägga in dem i forat.

/^Å^ngeln
Gösta,det är för att den är så välfylld med nyttigt vetande.absolut den bästa databaserade sidan
Hej på er!

Vill bara säga att jag uppskattar alla era kommentarer. Jag tar åt mig alla era synpunkter och kämpar såklart för att bli bättre. Fortsätt gärna skriva in era idéer och förslag. Tack!

Fortsatt trevlig kväll, mvh Daniel
Fast att man har snabbt internet så tycker jag att det tar lite för lång tid att bläddra på sidan
Moski:

Sweklockers är väl mera för datorbyggare, överklockare osv..

Personligen tycker jag www.idg.se är den bästa datornyhetssidan.

Och jag bara älskar layouten på IS..annars skulle jag välja en annan startsida..det finns ju en drös på nätet..

IS är ljus och fin och lättöverskådlig utan massa reklamtrams och banners mm.mm

Lite väl många länkvänner men annars finns ju det mesta..

Hurra hurra hurra hurra!


Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem