Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Fler moderatorer i forumet?

Fler moderatorer i forumet?

Ett förslag efter all kritik som har varit mot Göcke är att man kanske skulle ha några ytterligare personer som hjälper till att moderera i forumet. Det skulle kanske kunna leda till ett bättre diskussionsklimat på forumet och lyfta bort ett visst fokus från Göcke...
Antal svar på detta inlägg: 21
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Låter ju som en strålande ide'!

Eller en "Senat" som på debatthuset kanske?!

//P
tycker vi ska ha som i Robinson...ett Forum-råd varje vecka där vi röstar ut en som inte skött sig...både debattörer och moderatorer...
Den som blir sist kvar har vunnit IS..å kan sälja det till Microsoft..eller skänka det till Linux...
Bra va...?
Genialt!
Annons
Det tycker jag var en bra idé andreas. Då Göcke verkar tröttnat på hela forumet och de personer som vistas här och mestadels är irriterad borde det underlätta en hel del, plus att någon kanske kunde resonera med Göcke på lika villkor, eftersom han inte verkar vara mottaglig för kritik från deltagarna på forumet.
Eller varför inte starta friare ämne. Ett forum som hetter något i stil med "Fritt ämne utan religiösa låsningar" eller nåt. Då skulle man ju kunna se om alla Göckes påstådda vänner börjar skriva på de gamla ämnena. Och där kunde ju Göcke fortsätta att leka envåldshärskare. Vi måste ju tänka på honom också så att han inte helt tappar fotfästet här i tillvaron.
andreas:
En bra idé.

Wicked:
Håller med dig.

Batting:
Håll in hästarna!
Batting:
då blir det mer cirkus här inne samt du är dem.

Jag har fråga göcke fler moderatorer det var svaret NEJ
låt Daniel och göcke sylla själva dem får massa jobb.
"Släpp fångarne loss..."
andreas , Provocateur , Zitech, Micke, Wicked, Batting , Zacko

Det här är en samling av skribenter som definitivt borde hålla sig borta från det här superba forumet. Och inte hela tiden komma med idiotiska förslag. Om ni inte förstår och kan finna er i de regler som finns -klart utskrivna- för detta forum så kanske ni skulle försöka starta ett eget forum där ni kan babbla och kvirulera hela tiden.
Låt oss andra som högaktar detta forum slippa läsa och bli (förba...) förvånade över era fullkomligt vidriga och onödiga inlägg.
Göcke och Daniel gör ett strålande fint och 100 % bra arbete med att hålla detta fina forum vid liv och försöka städa bort helt ovidkommande och olämpliga inlägg.
Om ni inte kan hålla er till reglerna och och förstå dem så försvinn härifrån och fortsätt att babbla någonannanstans.
De flesta är inte alls intresserade av att höra era åsikter här.

Good Bye and farewell , Jag hoppas att jag inte behöver bli så här irriterad på plumpa inlägg så ofta framöver.

Uppför er på ett hyfsat sätt i det här forumet i fortsättningen eller håll er borta.
axe:
Vad var detta nu då? Jag tänker inte ta åt mig av det du skriver om att hela tiden komma med dumma förslag... Detta var mitt första förslag och det kommer jag med eftersom att jag tycker att det skälls för mycket på Göcke... jag menar att fler moderatorer skulle kunna dela på jobbet och ansvaret för forumet och ha en gemensam policy som samtliga står bakom, så det inte är som nu, dvs att Göcke får ta allt.

Jag tycker också att detta forumet har varit väldigt bra men nu är det för mycket gnällande och skit. Därför kom jag med mitt förslag.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem