Fredag 10 maj 2024 vecka 19
Forum
Kategori: InternetStart

Fler moderatorer i forumet?

Fler moderatorer i forumet?

Ett förslag efter all kritik som har varit mot Göcke är att man kanske skulle ha några ytterligare personer som hjälper till att moderera i forumet. Det skulle kanske kunna leda till ett bättre diskussionsklimat på forumet och lyfta bort ett visst fokus från Göcke...
Antal svar på detta inlägg: 21
Sidor: «1 2 3 Nästa »

axe:
Tyvärr, har du missuppfattat min kritik. Den handlar INTE ALLS om forumets regler. Dom är bra som dom är, och dom ska följas.
Jag får vänligen be dig läsa igen... trots att du tydligen blir irriterad!
Förlåt mig anderas om (att) jag feltolkade ditt inlägg.

Du skriver " Det skulle kanske kunna leda till ett bättre diskussionsklimat på forumet och lyfta bort ett visst fokus från Göcke... "

Jag kan inte se eller förstå vad Göcke har med diskussionsklimatet på forumet att göra.

Jag har uppenbarligen helt missuppfattat meningen med ditt inlägg.
axe:
Det är lugnt.

Vad jag menar är att Göcke står ensam i all kritik. Det verkar vara flera som anser att han låser trådar som inte passar honom personligen etc. Om man har en liten grupp moderatorer så kan de låsa utifrån sin gemensamma linje. Då kan man inte klaga på en enskild individ som i fallet nu.
Annons
Zacko :

Jag har uppenbarligen missuppfattat även ditt inlägg.

Men du lovordar uppenbarligen både vad Wicked och Batting skriver där de kritiserar och ifrågasätter det utmärkta arbete som Göcke och Daniel gör med detta forum.
Så här har Daniel diskutterat med mej
1 skall vi ha flera moderatorer
2 skall forumet skrivas om till medlemsinloggning

beslutet togs att det är en medlemsinloggat forum som kraften skall läggas på och som ni ser att 65% av den är klar.

Daniel har alltså inte förkastat fler moderatorer
men Både Daniel och jag tror fortfarande att den kraft och vilja som finns i er som vill väl skall räcka till för att göra det bra på ett forum.

Kom gärna med ideerna de kan vara bra för framtiden.
men glöm gruff, smuttskasstning och allt annat, för det är framtiden vi kan påverka.

Detta är ingen kritik till denna tråden utan jag bara ger er
den info som jag har genom Daniel till er.
axe--mitt inlägg var ämnat som humor...något som jag tycker finns för lite av på forumet. Fast du kanske inte delar min torra humor..i så fall ber jag tusen ggr. om hundra kronor..eller hur det va..
Då kan man väl säga att all denna turbulens har lett fram till förändringar och förhoppningsvis förbättringar. Det är ju positivt med fler moderatorer och eftersom åtgärder vidtagits känner åtminstone jag mig väldigt nöjd.
Ja Axe, du får ju tycka som du vill men jag hävdar fortfarande att fler moderatorer nog är en bra ide, det skulle garanterat ge Göcke och Daniel lite mer lugn och ro...en del fritid kanske det skulle kunna bli också.

Btw, jag både förstår och finner mig i forumets regler och tänker ingalunda hålla mig borta härifrån.

//P som i Provocateur
AXE: Varför hetsar du upp dig när du uppenbarligen inte alls läst var vi skriver, eller inte fattat, vad vet jag. Peka ut någon som tycker att vi inte skall följa reglerna, vem har påstått något sådant? Det är ju just sådana här påståenden vi reagerat mot! Grundlösa påståenden om regelbrott när det egentligen bara handlat om att moderatorn inte gillat våra åsikter. Om du inte tycker att folk skall få ha egna åsikter så kan du börja gapa igen.
Det hela är Mycket enkelt:

1. Ha samma regler som debatthuset (låst tråd)

2. Medlemsinloggning


Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem