Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Aktivitetsfälts problem

Aktivitetsfälts problem

Har råkat ut för ett lustigt problem här idag. Inget visas i aktivitetsfältet längre och när jag minimerar ett program, mapp eller fil "försvinner den/det"

Jag kan få tillbaks det igen, men jag får öppna aktivitetshanteraren och klicka på det "försvunna" där.
Har provat att högerklicka på aktivitetsfältet men kan inte hitta någon inställning där som ger mig ikonerna tillbaka.

Är det någon vänlig själ "där ute" som kan hjälpa till med mitt lilla problem ?
Mvh / Breeze
Antal svar på detta inlägg: 28
Sidor: «1 2 3 Nästa »

leiake....
Vadå som kvinnor ?...menar du att datorn kan laga till en smaskig gryta också, eller fattas kvinnor några filer...?
Du får nog förklara lite närmre

Ha det gott, nu går jag hem för idag...
Breeze , har du lekt med någon powertoysinställning.
Nej, det här är min jobbdator så den strular jag inte runt med i onödan. (inte som hemma iallafall)
Provade häromdagen ett sånt där spara RAM program, men efter installationen fanns inga problem. (RAM Saver Pro)
Annons
Breeze: Jag undrar om det inte är Office-genvägar som försvunnit? Borde i så fall gå att få tillbaka via Microsoft Office Verktyg.
> Datorer är som kvinnor? Trilskas lite nu å då, svåra att starta ibland, men väldans roliga att leka med när de väl blivit uppvärmda ? Men de blir ju lite slöa med åren !
Alandia!

Tack! Du kan verkligen få till det.Jag håller med,och tillägger
oberäkneliga.Tänk om man kunde ha systemåterställning på
sin kvinna,när man träffades,och var nykär.
Va f-n! Systemåterställning på gubbsen skulle heller inte skada! Ni slöar till er ni också så det förslår!

Angående aktivitetsfältet så hoppas jag att du Breeze hittar felet så småningom.
Johanna> Har du inte upptäckt spaken du skall dra i, när vi"slöar till oss" lite ibland ?
Jodå, jag vet om att, drar man i spaken så jäklar piggnar ni till gubbs! Nu var det inte riktigt det jag menade, men för att utveckla detta så behöver vi nog starta en ny tråd! Kanske den kan gå under "Hälsa" eller en ny tråd som heter Sex och samlevnad!! Men det kommer inte att funka, vi är för några tjejer på Forumet så jag lär nog bli överkörd av er gubbs!
Ett tipps till Microsoft kanske vore att få en Plug-in, en spak på tangentbordet benämnd "Temporary activity" eller nåt liknande.....för att i a f tillfälligt få datorn att fungera ... he he

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem