Torsdag 9 maj 2024 vecka 19
Forum
Kategori: InternetStart

Bästa Startsidan

Bästa Startsidan

Hejsan alla glada!

Jag tycker Internetstart är världerns bästa hemsida!!!
Antal svar på detta inlägg: 58
Sidor: «1 2 3 4 5 6 Nästa »

Det ligger otroligt mycket arbete bakom denna sida.
Men slut resultatet blev ju otroligt bra..

Kämpa på och fortsätt ditt suveräna jobb..
Hmm jag tycker ni är lite egotrippade det finns faktiskt andra startsidor som också är bra.
Jag förstår ej riktigt vart egoismen kommer in. Att tycka om en viss startsida mer än någon annan är väl mera en smaksak? Jag gillar denna, för den är smidigt uppbygd, och visar mycket som intresserar mig. :) Men smaken är ju som baken.
Annons
Fick ett tips om en ny startsida, i stil med Internetstart fast man har än mer valmöjligheter...

http://www.1.nu/

Inte för att jag kommer överge denna eminenta sida, men ibland är det skoj att se vad som finns utanför internetstart.se

Det kanske kan ge Daniel och övriga här lite tankar kring utökad funktionalitet här på Internetstart. För varför skall man uppfinna hjulet igen när det vara är att sätta i några nya ekrar?
Angående www.1.nu: Jag tycker om nyhetsfunktionen där man kan välja vilken nyhetskälla man vill visa. Jag tycker också om på tv just nu spalten och att man kan välja vilka kanaler som skall visas. Generellt tycker jag om när man kan anpassa sidan efter sina egna önskemål. På den fronten finns det en hel del att göra på internetstart.se.

Om inte kategorierna med länkar varit så otroligt dåliga och om inte upphovsmannen till sajten medvetet försökt göra det svårt att se skillnad mellan googleannonser och vanliga länkar så hade 1.nu varit ett riktigt bra alternativ till internetstart.

/Jocke
Klart bästa startsida jag haft!!man behöver inte ha ic login längre när man har comhem det var länge sedan dom ändrade det.
hasse: Hur gör man för att bli av med loginsidan då? Är det bara vissa kommuner som har det så än, eller måste man ringa och säga åt dom, att nu jävlat tar ni bort mitt login? :P
Håller helt med Bubbens inlägg om att internetstart slår andra försök. Kollade också infart.nu och tyckte faktiskt inte de spelar i samma liga riktigt.

Jag har inte försökt skapa någon egen startsida eller länksida, men jag tycker det verkar som om infart.nu och andra sidor lider av samma åkomma som min favoritmeny: den är överbelamrad med länkar.

Det är ju liksom inte svårt att leta fram 100 bra länkar. Det svåra är ju att solla bort 90 av dem.
Själv brukar jag variera mellan www.internetstart.se å www.wgate.nu men som sagt prova er fram finns ju massor av startsidor.
Hej igen!

Det är jätteroligt att så många läst min tråd om den bästa hemsidan!

Visst..det finns många "ganska" bra startsidor, men internetstart har det bästa utseendet, enklaste menyerna, bästa sökmotorerna, ingen blinkande/rullande reklam, lättöverskådlig mm.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem