Fredag 10 maj 2024 vecka 19
Forum
Kategori: InternetStart

Bästa Startsidan

Bästa Startsidan

Hejsan alla glada!

Jag tycker Internetstart är världerns bästa hemsida!!!
Antal svar på detta inlägg: 58
Sidor: «1 2 3 4 5 6 Nästa »

Hej igen!

Desto fler som gillar IS och sprider info om den desto bättre.. :krammar:
Synd bara att det finns så många inskränkta, enkelspåriga, rasistiska, "folk som sätter upp sig själv på en platå-och andras åsikter är totalt noll och bara skit", folk som trycker ner andra, med personliga angrepp och så vidare och vidare. Inte normal diskussionsnivå direkt.

Människor som inte låter detta vara ett forum för alla (ja nästan alla, jag tycker det är helt okej och väldigt rätt när MODERATOR tar bort "reklam" för t.ex. Sverige Demokraterna eller annat inskränkt - som jag också "spyr" på)

Man undrar om det är människor (ovan) utan liv som bara så här med "nicks" dolda bakom skärmen törs "spy" på andra och annars inte törs "fejsa" andra människor, som t.ex. arbetskamrater . Och en och annan har nog svårt med alkoholen (exempel Los Lovos... men säkert inte ensam med problem... Kanske beror det på att dessa "små ponkar" aldrig får till det... så de är smått frustrerade? Nää vill inte vara elak mot just denna LoLo... men visst har pojken problem...?).

Ja - även jag kör med ett nickname, men jag har har använt namn och en gång skrivit in e-postadress och då fick jag hot-mail... Näääee - många idioter här, tycker jag.

Exempel på ovanstående: Los Lovos, Chris, Moski, Gösta (den som kan stava, inte den som är dyslektiker) nää men jag upptäckte nu att det var allt för många. man kan ju rabbla fler nicks... tröök...

Sen tycker jag att det finns massor, som det verkar, trevliga och vettiga människor här. Men "rötäggen" här gör att det finns folk som inte törs fråga "simpla frågor" ens än än gång (många jag känner har denna som startsida) för man får ett spydigt svar och det blir så oseriöst. Forumet utger sig att vara för alla... och det var nog Daniels mening. Men "idioterna" styr... eller?

Jag hyllar dock Daniel och Göcke får också vara med på hyllningen!
Hej hmmm,

Jag förstår dig och som du vet gör vi vårt bästa att göra det så trevligt som möjligt för alla.

Jag tycker ändå om man jämför med de flesta forum där ute så håller vi en väldigt hög nivå och har jätte många hjälpsamma personer.

Jag hoppas verkligen inte att folk känner sig att det är jobbigt i forumet för då hoppas jag att de hör av sig till oss. Vi har ju nu nyligen lagt till lite mer tydliga förhållningsregler för forumet och jag tycker redan att det känns bättre pga det.

Så jag ser fram emot ljusa tider :)
Annons
Internetstart är en av de bästa startsidorna helt klart. Själv driver jag en Sverigeportal som heter www.sverigesurfen.com
Vår nisch är att vara en samlingssida för lokalportaler i hela Sverige. Men vi länkar till andra kategorier av hemsidor också.
Välkomna in på ett besök. Driver ni själva någon lokalportal är ni välkomna att lägga in den gratis.
/Carl
Håller med hmmmm om att attityden här kan vara nedlåtande och spydig = då skriker jag .

Skulle önska att fler sa ifrån när man märker att det går överstyr.

Hoppas bara att dessa "besserwissers" tar åt sig kritiken för kunskapen som finns här i forumet är helt suverän och återigen, detta är ett forum som inte kräver inloggning och därför öppet för alla, kan vara bra att ha detta i bakhuvudet ibland.

Hej igen!

Nu efter många om och men så har också internetstart blivit en mer ren och fin startsida då många olämpliga inlägg och trådar tagits bort för att hålla en bra profil och visa sig var ett stort föredöme i debatter och diskussioner.

Det blir bara bättre och bättre..HURRA!
hurra, hurra, hurra för internetstart!!!!

yeeehaaaa

bubben
Batting har du kollat tråden Bästa startsidan och inlägget av hmmm, varken du eller jag finns med. Förhoppningsvis har hmmm sett skillnaden mellan starka åsikter och personliga påhopp för min del LL borträknad.
ja du signaturen "hmmmm" du är verkligen patetisk,tror nog att doktorn just säger "hmmmmm" när han undersökt dej.spela inte åsiktspolis för det klarar du inte av,vem är du att döma andra?vad andra tycker och tänker,många idioter här skriver du,du är nog den största idioten isåfall.kul att se dej igen Putte,har du hållit åsiktsmaskinen igång under sommaren?skulle tro det,du behövs på detta forum, annars skulle debatten vara mycket enkelspårig,nu kör vi så de ryker
Hejsan!

Dom små söta smajlisarna har fått mycket beröm av dom jag känner och dom är verkligen gulliga så vida man inte använder dom för mycketi onödan!

Ännu en bra sak!

Jippie!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem