Tisdag 30 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Programfel minne

Programfel minne

Jag får sen en tid tillbaka en ruta där det står . ( Instruktionen *massa siffror och bokstäver* refererade till minnet *massa siffror och bokstäver* det gick inte att utföra en minnesåtgärd följande fel returnerades The memory coul not be " read" klicka på OK det finns bra Ok och inget annat att klicka på , vad kan det va för fel ?? för några dagar sen lyckades en av katterna dra ut en sladd från datorn så den slocknade kan det bero på det för det va efter det som det här började .

Eller börjar minnet svika som på alla gamla ??

Jag har redan fått skaffa en ny dator som kraschade så det vore en stor sorg om den här oxå lägger ner just nu

Tackar för svar !
Antal svar på detta inlägg: 24
Sidor: «1 2 3 Nästa »

God morgon , det är Iexplore.exe som skapar problemet , jag har faktiskt inte heller hittat nåt om det iofs så hade jag inte så mycke tid igår för att sitta vid datorn och vissa saker som jag hittade va rena utlänskan för mig :P
testa med att tömma all IE historik
Okej det ska jag testa
Annons
Du menade att jag ska rensa tidigare ta bort filer och ta bort cookis ? ( hoppas jag )
ja rubbet , men då får du logga in på IS igen , eftersom du tappar automatinloggningen
Japp kollade bara så jag inte missuppfattade *S* jag är lite virrig ibland :P

Jo då det vet ,jag har gjort det så jag avaktar och ser om det har hjälp nåt hur som helst så är datorn lite snabbare måste erkänna att jag är dålig på att rensa borde tänka på det me tanken på att vi var 2 som använde datorn *S*

Tackar så länge :)
använder ni flera inloggningar med ??
isåfall har ni cachar mm i alla profilerna och får man in skit så kan den gömma sig i de andras profiler.
Ja fast vi använder samma sidor, på IS är det bara jag som har konto , hur menar du menar du att det kan gömma sig i min dotters profil så att säga ? det skulle iofs föklara en hel del ( inget illa menat mot henne ) *S* hur kan jag komma åt detta då ? nu har hon en egen dator igen hennes hade ju kraschat .
när man surfar på nätet och använder flera profiler så skapas det egna cachar för respektive inloggning, de får tömmas från respektive profil.
och webläsare.
eller om man är van användare så kan man göra det manuellt. på alla.
men det är inte att rekomendera för nybörjare.

detta förfarande med flera profiler glöms ofta bort, när det kommer in spioner i datorn, och det utnyttjar de med råge då. och försvårar för den enskilde att se problemen.
Aha så menar du , ska jag be henne logga in på nån av sina sidor tex nån som jag inte använder och rensa hisoriken på samma sätt ? jag kan inte göra det nu för hon är bortrest men på söndag får jag väl fixa det om det är så du menar .

Jo jag förstår att det är inget du rekomenderar att göra det manuellt jag skulle säkert strula till det på nåt sätt *S* fast jag brukar komma på mina fel i efterhand :P fast då kan det va försent

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem