Tisdag 30 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Nicknamn Nidaros

Nicknamn Nidaros

Ha,ha!!!

En som har nicknamn Nidaros har blivit medlem. Han heter Kenneth och är från Göteborg. En ung man. Yrke: Raketforskare. Jag tror jag " kissar " på mig.He,he!!!
Antal svar på detta inlägg: 28
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Leiake, stå med benen i kors och kniiiiiiiiiiiiiiiiiiip.
Joanna!

Du vet inte hur vi karlar är funtade. Kniper vi med benen då trycker det på i
ändan. När vi är " kissenödiga " har vi inte chans. Det hjälper inte att knipa. Det är bara närmaste buske som gäller. Eller port. Tar hellre böter än går med blöta byxor.

Låg på sjukhus. Hade varit opererad under narkos. Då funkar inte apparaten. Då får dom tappa av. En ung tjej hjälpte mig. Upp med en slang.
Ut kom nästan 2 liter. Jag trodde inte mina ögon, för jag kände mig inte nödig.
Hoppas Nidaros har humor Leiake, det var ju inte det bästa välkomnandet han kunde få.

Välkommen Nidaros!
Annons
Håller med Dig Micke! jaja, leiake!! Så får man väl inte säga. Men han har säkert humor.
Med tanke på nidaros presentation så håller jag nog med leiake

EZ
Återigen dessa jä..a särskrivningar. Man tycker att en raketforskare borde kunna skilja på: raket forskare och raketforskare

EZ
EZ, hade inte läst den, men han får väl en chans?
Självklart. Men erkänn att åtminstone presentationen inte verkar vara seriöst menad. Jag börjar bli ganska trött på liknande "roliga upptåg".

Vi snackar om en kille i 16-18 årsåldern, därför skall jag vara snäll

http://www.internetstart.se/member/userPres.asp?id=8244

EZ
Jag vet med säkerhet att vi har besökare, som inte borde vara här, men därmed inte sagt att Nidaros tillhör den kategorin. Förhoppningsvis är det en reko kille, och förhoppningsvis kan han tillföra IS lite ungdomlig entusiasm.
Det har jag inte bestridit. Vad jag menar är att man ofta daltar med nykomlingar (eller andra medlemmar) som faktiskt inte visar upp någon större grad av ödmjukhet. Men jag skall inte hoppa in i förhastade slutsatser

EZ

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem