Torsdag 16 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: InternetStart

Nicknamn Nidaros

Nicknamn Nidaros

Ha,ha!!!

En som har nicknamn Nidaros har blivit medlem. Han heter Kenneth och är från Göteborg. En ung man. Yrke: Raketforskare. Jag tror jag " kissar " på mig.He,he!!!
Antal svar på detta inlägg: 28
Sidor: «1 2 3 Nästa »

Helt överens!
Välkommen Nidaros!
Jag tycker nog att ingen av oss har ett jävla dugg med att göra vad han skriver i presentationen. Vill han kalla sig "raket forskare" särskrivet så är väl det lugnt. Om jag inte minns fel så granskas presentationen så då borde det vara lugnt....

välkommen Nidaros
Annons
Det finns väl ingen regel för hur presentationen ska se ut. Vill man inte avslöja vem man är så är det upp till var och en. Men vad är det för risk man tar att ge lite informaton om ålder yrke och ev. intresse??? Alla som mentorerna godkänner är givetvis välkomna.
Hoppsan!! Moderatorerna ska det vara!!
Nej, det finns inga regler eller liknande på hur en presentation skall se ut. Men en sådan ger fingervisning om den nya medlemmens inställning till forumet och graden av respekt för dess övriga medlemmar.

EZ
EZ!

Tittade på din profil. Ha,ha!!

Du sade i ett inlägg att " vad är det för stollar " som har hotmail. Nu ser jag att du har ett hotmailkonto själv.
Helt rätt EZ, jag har varit inne på andra Forum, där just ordet respekt och vad det innebär, är för många ett helt okänt begrepp.

Numera tycker jag vi har en mycket bra stämning, aldrig några otrevligheter eller påhopp, och det skall Daniel Göcke Telamundo Noflo och alla medlemmar ha beröm för.

Det går ju aldrig att förhindra att det finns en liten klick, som inte kan följa de uppsatta reglerna, och jag vet det finns personer här, som förmedlar sina intryck av oss i andra Forum, men så länge de inte stör oss, kanske vi kan unna dem det nöjet.
Kan vi alla vara nu och fortsätta men bra trådar och inlägg, Du också Nidaros.
Jag tycker det är fel att döma en människa efter vad han skriver i sin profil ,hälsa alla välkomna och låt dom få några månader på forum innan vi försöker bilda oss någon uppfattning om dom

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem