Torsdag 16 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: InternetStart

Klubben inbördes beundran

Klubben inbördes beundran

Efter att ha fått ordning på min mage tänkte jag leva några år till. Har i mina tankar ofta drömt om att kåsera. Det betyder i korta ord, att låta fantasin råda. Skriva om nyheter eller vardagen på ett humoristiskt sätt.

Jag börjar idag. Applåder och visslingar kan lämnas i kassan. He,he!!

Västtrafik är ju ett kommunalt samfärdsmedel som är bra. Det är väldigt bra. Det är s...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 21
Sidor: «1 2 3 Nästa »

Kan du inte bara skriva en snutt då och då och inte kalla det för kåseri?? Det borde IS inte ha nåt emot - hade de det skulle de väl inte ha något forum?
Leiake, kan du inte börja och så fyller vi på med ett par rader.
Ta tågresan som du gjorde förra året. Skriv när du började resan sen skriver nån annan ett stycke, sen nån annan o.s v.

Det kan bli en jättekul historia.
Joanna!!

Fick tyvärr inte den " feedback " jag hade förväntat mig. Tvärtom!! Så jag lägger min ide`på hyllan. Blogg är det värsta jag vet. Hela Google är ju fullproppat med dessa bloggar.

Jag vill inte vränga ut och in på mitt liv helt sanslöst. Jag ville bara roa er om
jag hade fått. Med just lite småroligt i kåseriform och i tredje person. Som det är nu är det omöjligt att vara rolig. Inte ens om jag tar en hel burk med "tamejfantabletter ". He,he!!
Annons
Stopp och belägg ( heter det så )!!! Visst vill vi ha´dina fakta med humor skrivna inlägg ,det är vad jag kallar kåseri. Har jag fel?? Du får ta´2 burkar ,för kom igen ge inte upp!
Telamundo skrev: "Forumet är ju mer till för diskussion. Även i en blogg kan man få feedback genom att läsare kan lämna kommentarer till inläggen."

Varför kan vi inte få byta tankar/kåsera? När det blir diskussioner brukar Ni ju stänga tråden efter en tid i alla fall, även om den inte innehåller s k förbjudna ämnen. Allt känns lite "snöpt" och styrt med järnhand.

Men, som någon antydde, det finns ju fler Forum med mer öppen attityd och möjligheter att ventilera åsikter.
attans vad ni är griniga nu i forumet.
jag börjar se tendenser till att en del trådar liknar de som var i vintras.

Telamundo skrev vad han ansåg vara en lämplig form att driva kåserier i.
och att han tycker det är mer lämpligt där en här på forumet.

Men han skrev inte att vi förbjuder det.
Jag kan säga så här, Leiake har startat många olika former av trådar
en del riktigt briljanta.

Startar du en tråd med kåseri Leiake, så låter vi den vara öppen.
och faller den utanför forumets ramar så stoppas den.

Du vet reglerna, och det är inget att dra i långbänk mer på forumet.
Endera kör ni eller så låter ni bli.
Nej Göcke vi ska inte vara griniga.Men handen på hjärtat vad vore Forumet utan leiake , Micke03 och några få till? Förutom er Moderatorer när det gäller data och internet frågor, där är ni super bra.
Ett forum är inte något utan medlemmar som skriver.
men är det bara ett fåtal som håller i pennan är det inte mycker mer än en BLOGG

Och med detta menar jag . dränker en eller flera trådar en önskan om hjälp
eller om råd så skall hjälptråden ha företräde.
Jag tror nog inte det är några problem med att hålla alla trådar flytande - efter vad jag sett så är alla väldigt hjälpsamma här. Dessutom så misstänker jag att det är många fler som LÄSER än som faktiskt skriver. Det tog ett bra tag innan jag vågade svara på något. Alla är inte så "komfortabla" i stora sällskap... Här känns det mer som ett gäng med goda vänner som kan hjälpa till med lite allt möjligt: från datakrångel till att ge ett gott skratt!
lillie. Precis så känner jag det efter alla år jag varit medlem. Det anser jag vara ett jättebra beröm till vårt forum.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem