Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Språkversion av Photoshop elements

Språkversion av Photoshop elements

Hej alla. Nån som vet om det går att få svensk version till redan befintligt program: Adobe Photoshop Elements version 6. Min vers är på engelska. kan man på nåt sätt ladda ner en language-fil.? Har sökt överallt i själva programmet samt på adobes hemsida, men inte hittat . Min version är inte Trial/demo, utan fullversion.
Antal svar på detta inlägg: 25
Sidor: «1 2 3 Nästa »

En felskrivning, det skall vara 320 kr, 600 kr billigare.
Just ja, så var det. Sorry
Du kan väl avinstallera den engelska versionen och installera den svenska?
Det borde funka med samma licenskod.
Demon man laddar ner från Adobe är ju full version, man får välja att licensiera den eller köra 30 dgr demo.
Annons
vad jag förstår så har Alandia redan Svensk version av 5an men vill ha 6an då blir det väl ny licenskod? Eller har jag fel??

Breeze!!

Tack för att du har hört talas om PhotoFiltre, kände mig hur fånig som helst innan jag läste ditt långa inlägg.

Jag har även något som heter Picasa2 installerat i min dator, har inte provat det heller men fått en 5 minutare där åxå, det verkar bra.
Är det något du har testa?


/Mi
Mimmi, du ska inte känna dej fånig på grund av Photofiltre, jag känner också till, det även Picasa2. Nu har jag inte installert dessa program sen jag bytte dator men det kommer så småningom.
Jag vet att Photofiltre är mycket omtyckt!!
Joanna!

Ok, det var trevligt att läsa.

Jag har en massa inlagt i min dator p g a
att det SKA finnas där.

All personal har fått en dator och den ska användas hemma och i arbetet.

I vår skola ingår det mycket "datajobb" från 6-års till åk 6 och då är det nog bäst att alla burkar innehåller samma sak, oavsett om man kommer
att använda det eller inte.


/Mi
Mimmi61 , dina program i jobbdatorn finns förmodligen där för att komplettera varandra, istället för att använda dyrare program.

de är förmodligen väldigt duktiga på olika saker också , om man försöker förstå vad de kan.
Göcke!

Har ingen aning om vad de olika programmen kostar företaget,
som förser oss med datorerna, inte heller om de är sämre än
något annat!

En nackdel med dataskrället är att, jag inte kan spara dokumenten hur som hels utan jag måste spara i en äldre version annars, kan inte vem som helst
öppna dom om de t ex skickas som bilaga i ett mail. Det tar ju iof inte spec. lång tid att göra det men, man måste ha det i skallen hela tiden.

Alla har ju tyvärr inte 2007 versionen av Officepaketet och jag önskar att jag inte hade det jag heller, det är bara för mycket!!

/Mi
hej alla
Enda orsaken är, att jag vill ha en svensk version av mitt nuvarande engelska. Jag har läst alla möljiga tester, bl.a den senaste i "Digital-Foto" Som jag tidigare skrev så har jag ju vers.5 på svenska, därför kan jag. jämföra dessa 2 versioner. Jag har även testat Corels "PSP versionX (10 Jag skall testa Adobes support "
ha en bra dag,

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem