Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Logga ut

Logga ut

Hur loggar man ut från IS,jag har försökt flera gånger men det verkar omöjligt
Antal svar på detta inlägg: 40
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

det var ju det de gjorde på IS också innan du började ändra.

har du inställningen att tillåta cookies påslagen

och sedan krysar för autoinloggning innan du skriver in använarnamn osv

så har du auto inloggning.

har du det markerat är det bara att stänga ned browsern.
och starta igen så skall du loggas in med automatik
du behöver aldrig logga ur, du blir urloggad så fort du lämnar IS sidan
Ok vargo ta det lite lugnt du verkar verkligen vara irriterad, Men som göcke säger det är i din dator felet ligger. Vi vill ju bar försöka hjälpa dig att lösa problemet Kanske du skulle svarat nej istället
Ok vargo ta det lite lugnt du verkar verkligen vara irriterad, Men som göcke säger det är i din dator felet ligger. Vi vill ju bar försöka hjälpa dig att lösa problemet. Det är en inställningsfråga som inte kan vara så svår att lösa. Skall läsa lite på webben om detta problem. Är det FF du har?
Annons
Jag har samma inställningar som jag alltid har haft ,inställningen för cookies står på "mellan" som den alltid har gjort Jag kan bocka för autoinloggning och blir då automatiskt inloggad men jag kan inte logga ut utan att först plocka bort alla IS cookies det är det som är problemet På alla mina andra sidor med automatisk inloggning kan jag logga ut när jag vill, det är bara på Is som jag inte kan logga ut
men Vargo, du loggas ut när du stänger IS sidan,
läs vad jag skriver, du behöver inte logga ut. bara stäng fönstret!
Men om jag nu behöver logga ut för att någon annan vill logga in på IS på min dator det är det jag inte kan
Ja då skall du gå via Logga ut och svara ok stäng fönstret med IS och starta upp igen
Men förstår du inte jag får ju upp det fönstret jag visade svarar ok och stänger IS men jag är ju automatiskt inloggad när jag startar IS igen jag blir aldrig utloggad
och då svarade jag att du har inställningar som håller kvar cookien, den skall raderas i det läget.
har du java aktiverat , aktivera det.

och kontrollera så att du inte har några konstiga regler för hur du hanterar
cookies. i IE7
Varför i så fall bara IS och ingen av dom andra sidorna jag har

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem