Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Limewire

Limewire

När jag försöker ladda ner en låt från Frostwire eller Limewire, så får jag det här meddelandet, när jag försöker spela upp filen:"Filen som du försöker spela upp har ett filtypstillägg som Media Player inte känner igen (.mp3). Om du spelar upp filen kan det leda till att programmet inte uppför sig som det brukar.
Vill du att spelaren ska försöka spela upp innehållet?" Klickar jag på JA så försöker ett program laddas ned, men det går inte att spela upp filen ändå.. Vad kan detta vara? Hur kan jag spela upp filen? "Gamla" mp3 filer går bra att spela upp, men inte nyladdade. I Frostwire står det att filen är en mp3!
Antal svar på detta inlägg: 25
Sidor: «1 2 3 Nästa »

Ok. Ska testa...
Det gick inte det heller. Med Winamp alltså..
Filen (filerna) jag försöker spela är "MPEG Layer 3 Audio File (.mp3)" står det i egenskaper
Prova Gomplayer! Har den själv å den har aldrig strulat eller inte velat spela nåt förutom DVD för då behöver man codecs som den själv hittar som man sen installerar.
Annons
något strul är det med filen om man inte kan köra den i winamp
en analys av filen vore på sin platts
JO, det är nog filen, eller filerna som har något fel. De är nedladdade med Limewire och Frostwire. Tidigare har ju detta gått bra. Andra (gamla) filer i mp3 fungerar fint. Men det är de här sista, cirka 6 stycken
En del filer går att lyssna på, en del inte. Alla Lars Winnerbäck fungerar t.ex. fast de är nedladdae samtidigt!!
Kollade nu att samtliga som inte fungerar har 00:00:01 i längd men innehåller flera MB "Ljud i Mp3 format. Storlek 3,38 Mb. Längd 00:00:01" står det. Alla som inte går att spela har 00:00:01 i längd, men lika storlek förstås. Någon som har nån idé??
Iggesörping !

Du är ensam i hela världen med det användarnamnet. Det är värre än både
Göcke,leiake,jigsaw och kvibergsmyran. He,he!!

Men dina problem är för mig främmande. Jag har Media Player. Använd det.
No problemas!!
Kallas ju Igge och bor i Sörping
Använder Mediaplayer och har även provat Winamp. Men det är något fel på filerna, som inte visar nån längd, fast de har innehåll (Mb)
testa och ladda hem dem på nytt,

blir de lika konstiga?
Ja. Det blir de. Konstigt det här...

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem