Onsdag 8 maj 2024 vecka 19
Forum
Kategori: Dator och internet

Opera Firefox eller IE?????

Opera Firefox eller IE?????

Efter att problemet "Bokmärken" är löst, undrar jag: vilken webbläsare är bäst? Finns det någon mening med att ha alla 3 installerade eller kan den samlade expertisen ge ett omdöme?
Antal svar på detta inlägg: 40
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

leiake
Den var bra.

JohanOskar hör av Dig när du är klar.
Då ska Du ha fått en ren och snabb dator.
Om du gör rätt.

upa
Ozzy
Thomas2
Detta med kameran har jag försökt lista ut. Men jag får aldrig tillräckligt mycket tid till att grubbla. Familjen pockar på uppmärksamhet hela tiden.

Återommer i ärendet om några "daaaaar" eler tidigare, om jag lyckas lösa knuten. nån annan kommer/hinner nog före.

Ha de
Ozzy
vi ska klura på detta med kameran. sen hur f..n funkar dessa manicker? Jag får inte dessa till å funka som jag vill iallafall. FF har nog det ultimata lösningen med sina tillägg.
Annons
jigsaw
jag är benägen att hålla med Dig. Norrmän och deras "Manicker" Ha ha.

FF & Flock inte att förglömma. "systern" måste med också.

Det är ändå helheten som gäller.

Men det var roligt så länge det varade..........

Ha de
Jigsaw & Thomas2
Så här står det översatt. Det är ju inga AddOns !?

""Opera Widgets är behändiga små program som du kan ladda ner gratis och använda på skrivbordet,""

Har försökt, men jag får bara en ikon på skrivbordet som säger välj program. Fattar ingenting. Men det funkar inte..

Man får ta det gottigaste från två läsare .

Så de så
Nu får vi snart gnäll från någon, att sluta tjafsa. eller vad tror Ni

Men så länge det inte finns ngn chatt, så blir det så här.
Leiake! Jag framhärdar nog ett tag till med mina datorexperiment, men antivirus 2009 och en trojan som luras vid betalning låter oroväckande. Jag får ta det som lärpengar. Vet du hur det åtgärdas?
Ozzy! Jag avinstallerade den första Ccleanern och hämtade en ny via siten du rekom. Analysen redovisade att 1402 mb kunde tas bort. Under körningen uppstod ett stopp med felmeddelande: The thread attempted to read from or write to a virtual address for which it does not have the appropriate access. Efter restart rapporterades att 1,93 kb tagits bort.
Inte riktigt lika bra som analysen visade.
Vh/J O
ozzy

Manicken har jag! de funka bra. Har du provat "Lägg till Manicker"
Om jag markerar "inga bilder" vid kameran, så får jag inga bilder när jag öppnar en sida med bilder på, och då öppnas nog sidan snabbare.
Så var det med oss norrbaggar och våra "manicker" denna gång, kanske enklare för mig som norrman, men det står på Svenska i min läsare!
Ingram!!!!

Ha,Ha Då fatta till och med jag.... Tack!!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem