Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Antivirus 2009

Antivirus 2009

Jag blir inte av med eländet! Vad ska jag göra? Det poppar upp, igen och igen och igen. Jag har försökt alla förslag Ni skrivit om tidigare. Men inget har hjälpt.
Vad jag än gör, besöker en tidningssida t ex, poppar eländet upp och stoppar vidare läsning. Går jag till min bank .... Ha "Nu kom det igen "Din dator är infekterad, klicka här så .......! Nej, nej, nej och åter nej. Kryssar och hoppas att nu ...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 43
Sidor: «1 2 3 4 5 Nästa »

leiake!!

Jag fatta inte detta!!

Jag har AVG8 som scanna varje dag. Sedan har jag Anti-Mailvar. Dessa går bra tillsammans.

Verka funka. Vad är det som är bluff?
Jag har inte betalt ett öre!
leiake

Har du varit och tittat på sidan som Ozzy länkar till egentligen?

Om du har det så har du missuppfattat totalt. (du har även missuppfattat Göcke)

Det är en kanonbra länk som talar om exakt hur man går tillväga för att bli av med "Antispyware 2009" , det kan ju vara fler än Estrid som fått in skiten i sin dator. De har ju stor nytta av denna länk.
Annons
T2

leiake skriver i nattmössan i det här fallet.
Troligen missförstånd oss emellan.

Vi glömmer alltihop. Men akta er för Antivirus2009 om det dyker upp på skärmen. Bryt strömmen till datorn.

Anti-Malware är inget jag känner till.Det är nog grönt.
PUUUUUH!! leiake skrämde livet ur mig för ett kort ögonblick..
Ozzy!

Din länk var bruten men jag tyckte jag kände igen namnet. Ber givetvis om
ursäkt om jag missuppfattat dig.

Men det finns ett samband mellan dessa program men jag kan inte förklara det. Antivirus2009 och SWE.DLL har ett samband genom att luras. Men hur
dom gör kan jag inte förklara.

Men när jag såg Ozzys länk så ringde alarmet i mitt huvud. Ville bara varna för just Antivirus2009.
Den länk jag lade in är det enda verkyg som kan ta bort Antispyware 2009.

Fråga mig inte hur. Har aldrig gjort det. Men man ska visst läsa längre ned på sidan. där står det hur man gör.
Det gäller i detta fallet att stava rätt.

XP Antispyware 2009

Är ett s.k. Spyware.
Godkväll allihopa. Detta är ett bra prog som nu nästan alla säger här.
leiake tycker tydligen det är spännande å roligt formatera datorn eller så litar han inte på oss.
Jag skrev ju om det på sidan 1 i denna tråden å Estrid litade på mig så jag e nog lite stolt. Sen Göckes program har jag oxå rekommenderat i denna tråd så det så.
dags

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem