Torsdag 2 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Ljudinspelare

Ljudinspelare

Jag sitter och letar efter en ljudinspelare som man kan använda tex att spela in en låt som hittar på you tube den ska vara gratis och passa till vista någon som kan tipsa om en sådan
Antal svar på detta inlägg: 49
Sidor: «1 2 3 4 5 Nästa »

Vargo
Näpp det går inte den säger att jag saknar en codec å det har inte hänt innan. Om jag laddar ner från youtube så kommer den hem som flv och jag har valt att vlc ska öppna flv.sen när jag väljer den nedladdade filen, alltså flv filen så kommer det upp en ruta som säger att jag saknar en codec. kan jag adda dig på msn så kanske vi kan fixa detta.
Testa audacity om det bara är ljudet ni är ute efter, Det spelar in allt du hör genom datorn och det är gratis också. Sedan går det att spara filen som mp3.
Det är väldigt konstigt. Jag har Windows Media Player. Den grejar allt. Men ber den mig att lägga till codec. Nej!! Den går jag inte på längre. He,he!!

Jag hör och ser allt. Perfekt. Utan en massa codec och konstiga program.

Lita på mig. Det kan inte bli bättre än bäst.
Annons
http://www.free-codecs.com/download/vista_codec_package.htm

Här finns codec till Vista
Om man inte har dom codec som behövs så ser man inget alls
leiake hur gör du när du spelar in från till exempel youtube med Windows Media player går det behöver jag ju inte ladda ner någon annan recorder
Vargo!

Du har så rätt. Ha,ha!

Men jag varnar för codec. Allt som behövs finns i Media Player.



Så alle man. Nu avinstallerade jag vlc å nu kommer filerna i nåt som heter "get video" och detta väljer jag när jag ska konvertera till mp3 å detta funkar. ska install vlc igen å se hur det blir.
Det är så att Leiake diskuterar inte samma sak som vi andra
Provade du att högerklicka på videon och välja"öppna med " /VLC

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem