Lördag 4 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Windows update

Windows update

Hej!

Jag har ett problem med att windows update inte fungerar i min dator. Får upp felkod 80244019 och har givetvis sökt efter detta på nätet. De träffar jag får upp är knappast behjälpliga, då de ofta hänvisar till sidor på engelska och är allmänt diffusa.

Finns här någon person med kunskap och förmåga att pedagogiskt förklara eventuella lösningar till en teknisk idiot, är jag mycket tacksam.

Jag har Windows Vista 32-bitars som operativsystem.

Tack på förhand.
Antal svar på detta inlägg: 32
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

Ozzy.
detta har inte i tråden att göra men jag kan köra den skarpa oxå med vista. kan använda vilken finess som helst.
jigsaw
På vilken adress finns den #skarpa#?
Var snäll och speca.
Göcke,
Jag körde i natt programmet som Buffelimport tipsade om. Dock kunde de sista stegen i programmet ej slutföras, så det är fortfarande status quo.

Har i dag varit i kontakt med en kollega som skickat en länk med ett gratisprogram som heter SuperAntispyware - detta körs för närvarande.

Det står åtminstone klart att det är trojaner som trilskas.
Annons
Ja jigsaw den skarpa till vista den har jag inte hittat tipsa
boax å Ozzy.
Hejsan svejsan. nu ska vi inte förstöra denna tråd med detta. Jag var tydligen inte tydlig nog å då kan jag ju be lite om ursäkt. Jag kan använda den skarpa versionen till xp till vista. funkar kanon. men jag måste logga in som admin på IE7 innan det funkar. adress? okay vi gör väl ett försök.
http://onecare.live.com/site/sv-se/default.htm
Tack jigsaw för tipset och ha en trevlig fredagkväll

Problemet med windows update är löst. Jag laddade ner två program som heter Spyware Doctor respektive SuperAntiSpyware och körde dessa.

Vilket av dessa program som åtgärdade felet övergår mitt förstånd, då jag endast har klickat i rutor som kör, nästa, slutför osv.
Kanske var det kombinationen av de båda programmen?

Alla ni som har engagerat er i detta ska ha stort tack.

Trevlig helg.

widellsson
widellsson

Detta går över mitt förstånd oxå????

Mitt update har inte funkat på 1,5 år!! Men det rulla på ändå!

Kanske man skulle testa ditt val.
widellsson!!!!

Määähhh........hääääter


//Mimmi
Hejsan.
Jag dras också med update problem men jag får felkod 80080005.
Någon som känner igen detta ?
Har vista ultimate

/Carl

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem