Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Tysnad

Tysnad

Är det inga inlägg sedan kl 0910 i dag???
Antal svar på detta inlägg: 42
Sidor: «1 2 3 4 5 Nästa »

Här bränns det brännvin i massor till jul ,både vitt och svart ,finns många som är törstiga ............................

Äh jag skoja bara, julen är och förblir alkoholfri ,förresten hela året blir alkoholfritt för min del, varför dricka nått som förstör människor och skapar familjetragedier


Nja så värst mycket snö har vi inte ca 2 dm på byn, men uppe i skogen så är det 3-4 dm , men vi har -15 grader idag så det är lite kylslaget ,tur man har jordvärme anläggning som värmer huset .
Här nere fick jag stiga upp kl 0600 Och elda upp i braskaminen. -8 c!! Det är vi inte vana vid här i Alvesta. Och i natt blir det ännu kallare HUUUUU!!
Det har kommit ner ca 4 dm här uppe där jag bor nu och det envisas med att vräka ner mer.

Vem är det som vet vilket nummer man ringer när man ska säga att man vill avbryta prenumenerationen på snö?
Annons
118 118 Tänk att få halsa en jäger.. eller en skåne till doppet!! Och sedan gnaga på en grisfot!
Gnaga på en grisfot och få borsten mellan tänderna

118118 visste ingenting om hur man fick stopp på snöandet, måste ha varit fel nummer...
Den som svarade ropade runt i lokalen:-det är en som vill avsluta prenumenerationen på snö här,

Vet inte men jag tror att snön spelar ett spratt för de började skratta i andra änden av tråden.
www.coolstuff.se/Supersno?gclid=CK3M0_ye3Z4CFRsK3god02bWLw

Här kan man köpa snö,om man inte få tillräckligt!!
Ni får köpa snö av mig till bättre priser, självplock.
Måste ut med hunden o kollade termometrn! - 25 gr! Jag får nog bära henne
för det är en kinesisk naken hund!
Seniorita, Du får lära henne gå i en låda nu på vintern,
som mina katter gör. De vägrar nämligen att gå ut när
det är kallt och snö.
Jag provade med detta när hon var yngre och hon vägrade! Nu är hon en något äldre dam med bestämda åsikter, dvs hon har sin ställen ca 100meter från porten! Vi kom in lite frostnypen o kylan ska ju fortsätta några dagar till så det är nog bara o bita ihop!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem