Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Tysnad

Tysnad

Är det inga inlägg sedan kl 0910 i dag???
Antal svar på detta inlägg: 42
Sidor: «1 2 3 4 5 Nästa »

Snö...lyckostar! Här i Göteborg blåser det som, ja jag vet inte vad! -6 grader och med denna blåst blir väl mer än -10 grader.

Tror inte Leiake har fastnat i nån driva eller så, vi har ingen snö, men strålande sol. Kanske det har kommit lite där han bor, han bor ju lite norr om Götet!
Sofus! Leiake är ju i gävle, han har tydligen hamstrat tändsticksaskar på alla mackar som varit efter hans väg upp.

-10.0 står det på termometern här nu.
Har nyss komit in efter att ha städat ur lite i garaget så bilen fick komma in.
Jag tror att leiake bevaka "Webbkameran" ifrån Gävle!?
Annons
Thomas2!

Hur visste du det.??????

Det blir en dyr jul om den Bocken börjar brinna så jag är väldigt spänd.
Skönt att se att du har blivit utsläppt leiake!


En annan sak apropå Gävle...
Härom morgonen pratade de i radio RIX om att Elin Woods (Tiger Woods fru) mamma är landshövding i Gävleborg och har utsikt mot bocken från sin bostad.

Det spårade givetvis ur och de började spekulera i om hon skulle tända på och vilka rubriker det skulle få i tidningarna. Kommer inte ihåg ordagrant nu, men ett exempel som kan tolkas på två eller tre sätt skulle kunna vara:

"Elins mamma tänder på bocken!"
Ha,Ha ibland är det motorfart här på is... sedan somna alla in Man kan tro att is forum slumra för evigt!!!
Ja, eller att OS lägger IS på is...
Intervallforum
Tänk på att det är alla hjärtans dag idag ju. då måste man ju fira allt och alla. Nä fy fanken. kan man inte fira sin älkling nån av dom andra 364 dagarna så behöver man inte fira henne/honom idag heller.
Är jag en surgubbe? Kanske det men anti för detta kommersiella jippo det är jag.
Det är så äckligt amerikaniserat så man mår illa.
Detta är inget för mig hellre! Det är väl till för att länsa våran plånbok??

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem