Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Er profil på IS Forum

Er profil på IS Forum

Var inte rädd för att upplysa oss andra om vem ni är.

Gärna foto. Det kan vara lite "suddigt". Det gör inget.
Men man får bättre kontakt.

Om ni ser för "djävlig ut", då är det ett svårt steg. Jag vet. Det tog lång tid för
mig innan jag insåg verkligheten.

Men att lämna sin E-mail adress är bra. Man undviker många missförstånd.
Jag lovar Er.



Antal svar på detta inlägg: 29
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Ha ha , jag skulle gärna sätta i ett foto på mig men jag måste hitta förs ett program som gör bilderna mindre .

Jag vet att det finns en tråd om såna program har bara inte riktig orkat kolla den :P

Men E-mail adressen tror jag räcker om Göckeo Daniel vet , är det nåt missförstånd så kan jag nog förklara det i forumet eller helt enkelt säga förlåt om jag har gjort skrivit nåt dumt
@Leiake:

Det är bra att du lägger ut all info om dig själv men du måste respektera dom som inte har lust med det.

@Bea:

Det bilden kan nog Göcke eller Admin beskära så den passar in i profilen.

Vem är Daniel?
Annons
Hej hej, det är jag som är Daniel
"Denna användare är superadministratör
Denna användare är moderator"

Aha...då fattar jag.
>Harlekin33< Du har nog rätt i det , fast jag behöver ett sånt program i alla fall , eller så kan jag försöka lära mig det programmet jag har till min kamera Samsung tycker det programmet är krångligt .

Nä nu är det Natti natt från mig
@Bea:

Eftersom jag är vaken just nu så rekomenderar jag publisher i Windows men Scribus som är gratis funkar det också!
>Harlekin33< Jaha har du oxå kommit in i en sån period så det är svårt att sova eller jobbar du natt ?

Jag har en sån period men försöker lägga mig o läsa eller kela me katterna nå ja det hjälper efter några timmar

Okej då går vi in på det som det gäller just nu, är Scribus enkelt ? Jag o kompliserade saker går inte ihop
Image resizer har jag tipsat om förr och gör det igen:)
www.microsoft.com/windowsxp/Downloads/powertoys/Xppowertoys.mspx

Koll
a i högerspalten så hittar du på programmet.

Väldigt enkelt!
Leike
Nu har du fått min bild.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem