Måndag 13 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: InternetStart

Er profil på IS Forum

Er profil på IS Forum

Var inte rädd för att upplysa oss andra om vem ni är.

Gärna foto. Det kan vara lite "suddigt". Det gör inget.
Men man får bättre kontakt.

Om ni ser för "djävlig ut", då är det ett svårt steg. Jag vet. Det tog lång tid för
mig innan jag insåg verkligheten.

Men att lämna sin E-mail adress är bra. Man undviker många missförstånd.
Jag lovar Er.



Antal svar på detta inlägg: 29
Sidor: «1 2 3 Nästa »

@Hassez

Du är klart godkänd i mina ögon.

Snygg skjorta oxå.
@Hassez

Ha,Ha Tingsryd!! Minsann! Det är ju inte så långt ifrån mig. Det går bra för er i hockey!! Men det tar ett tag innan ni slår lakers!!
Jag säger bara, Des Moroney!
Annons
Des Moroney spelade i VIK 67/68, lever han än.
Jag läste i någon bok Tror det var VSKBandy`s jubileumsbok. Om nån kanadensare på sextiotalet som spelade i VIKHockey (kan det det ha va varit Des Moroney?), iallafall spelade han en bandymatch med VSK, men han kunde inte reglerna riktigt, han trodde det var som i hockey där man kan spela bakom målet, så han tog en runda bakom målet och gjorde mål köksvägen. Men komentaren till underkända målet, kommer intr ihåg det men det var nåt festligt, han sågade bandy´ n iallafall
@xyz

Des Moroney är kararatelärare i Skivarp. 74 år tydligen.

Svenne Rubins har tydligen spelat in något om denna för mig obekanta
herre. Men jag hittade inget.

När jag kollade så fattade jag att dom har spelat in min älsklingslåt.
Den är så dålig, så den blir bra.

Kalifornavit och backelit,ger mig rysningar.

www.youtube.com/watch?v=kIHITVQp-Cg&feature=related
@Leike
Det var ju tur att jag blev godkänd. Var lite nervös av din bedömning. Har ju följt dina inlägg med intresse sedan lång tid tillbaka.

@Thomas2
Jag bor i Ryd. Har för mig att du bor i Alvesta. Svårt för mig att kommentera TAIF. Jag hinner inte intressera mig för hockey men mina barn och barnbarn är destomer intresserade.
Hassez

Ryd där har jag kört många ggr. Ni lär ha en haj i sjön?? Vem har målat den?

Ha,Ha "Sheriffen i ryd" har han avgått? Det var ingen so jagade mig sist jag körde där!!
@leiake!
Då var det gjort
@Thomas2
Titta gärna in när du är i Ryd nästa gång. Jag är hemma för det mesta.
Du svänger höger vid Folkets hus sedan vänster, höger. Du ser en reklamskylt på tomten.

Jodå det stämmer, vi har en haj i sjön. Det var ett par konstnärer som hade haft fest och då kom dom på att åka ut på natten och måla den.

Jadu, Sheriffen är ett kapitel för sig. Han är inte så aktiv längre, han har problem med knäna, men ringer man till honom så blir det fart.
Kommer du skall jag säga till honom att han släpper dig.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem