Tisdag 30 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Epost

Epost

hej. testar att skicka epost till mina hotmail.com har 2 st. men eposten kommer bara fram till ett av dom , någon som kan ge tips om vad det kan vara.
Tackar på förhand
Antal svar på detta inlägg: 51
Sidor: 1 2 3 4 5 6 Nästa »

Min syster har hotmail och när hon skickar till mig så hamnar det ibland i skräpposten av någon anledning. Kolla där.
finns inget i skräpposten heller tyvärr, skickar från en icke hotmailadsress till en hotmailadress men funkar bara till en av min två hotmailadresser
skicka från den som inte tar emot till den som inte kan sända
om det går den vägen , svara på mailet

då får du se vad som händer
Annons
Är det inte så, för att slippa få epost från känd avsändare till skräpposten, måste man väl ha vedergörande epostadress inlagd i sina egna "Kontakter" ?
Detta är en fråga. Rätta mig om jag har fel.
Ozzy , detta är olika för olika mailboxar, men hade varit bra att ta till ibland.
problemet verkar vara att jag har windows live istället för windows mail, försöker hitta det på wondows hemsida men har inte lyckats är det nå som har en länk till windows mail för windows 7 vore jag tacksam
slasan!

Hos mig heter det Windows Live Hotmail. Är du hjälpt med denna länk.

www.microsoft.com/sverige/windows/windowslive/products/hotmail.asp
x
nej tyvärr vill ha windows mail för windows 7 inte live mail, det har jag men då kan jag inte skanna direkt till eposten .
men tack änndå för alla tips som en datanörd alltid behöver
och i windows 7 skall du köra windows live mail
det skall fungera om du gör rätt.
slalslan...
Om man goglar på windows mail...
Demo: Använda WindowsMail
Hämtningsbara filer för Windows
Windows Live Essentials
Hämta Messenger, Movie Maker, Photo Gallery och mer i ett svep. Helt kostnadsfritt!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem