Tisdag 7 maj 2024 vecka 19
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Ett STORT TACK

Ett STORT TACK

Vill tacka för den fina uppvaktnngen från IS.
Ett stort tack och fortsatt skön midsommar önskar jag er alla.
Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: «1 2

Hade jag varit Moderator så hade du varit avstängd från forumet nu....(1 månad i frysboxen)

Jag kan informera dig om att jag INTE är telefonförsäljare även om det inte har med denna tråd att göra.



vill samtidigt passa på och gratta trådskaparen
Wacko!

Jag är glad att du inte har det jobbet.

Den dagen jag gratulerar en telefonförsäljare. Då har året 375 dagar.
Jag vet inte varför du, Leiake, verkar finna en sorts tillfredsställelse att döma andra för vad dom gör för sin försörjning. Det är ett sätt att försörja sig istället för att ta emot bidrag. Iofs brukar inte jag hadla av telefonförsäljare men att i princip ranka dom dom idioter är väl ändå att gå för långt. Och sen håller jag med Wacko. Vad har hans ev yrke med han tack att göra. Jag tycker det var artigt att tacka. Du borde skämmas, Leiake. Vad är det som gör att du är så mycket bättre än alla andra här på forumet. Det verkar som om du tror det.
Annons
babo43!

Ungdomar utnyttjas en kortare tid att sitta och "ringa " upp och störa sina
medmänniskor.

Det är faktiskt ett mycket påfrestande arbete att ringa folk och störa.
På 100 samtal kanske dom får 2-3 napp. Ibland inte ens det.

Dom är inte idioter. Men dom är naiva och påverkade av utlovade förtjänster.

Jag är inte bättre än andra. Tvärtom jag känner mig sämre just nu tack vare
ditt angrepp på min bräckliga kropp.

Men jag har erfarenhet av det mesta. Du skulle aldrig tro mig om jag berättade
allt jag vet.
Jag tror inte att det bara är ungdomar som pysslar med telefonförsäljning det finns alla åldrar på den yrkeskategorin. Och jag håller med dig på att jag tror att det är ett ganska påfrestande jobb, speciellt när man får en kund som du, Leiake. Det kan inte vara lätt att vara telefonförsäljare då. Men bevisligen så lönar det sig med denna typen av försäljning, annars skulle den självdö. Mitt angrepp på din bräckliga kropp. Ha ha ha. Du är ganska rolig stundtals. Nu tror jag nog inte att din kropp är så jäkla bräcklig som du låter påskina. Men erfarenhet har du säkert, precis som alla andra av oss, till åren komna, medlemmar här på IS.
leiake! vad har arbete med födelsedagar att göra? lotraco! ett stort grattis från trollhättan (bry dig inte om leiake han har fått solsting bara )
Detta blev ju riktigt intressant, märkligt nog

Jag vill klargöra några missuppfattningar... det finns olika typer av telefonsäljare. Först har vi det förhatliga småfirmorna som utnyttjar unga människor gentemot privathushåll. Detta gillar jag inte, personligen, men det är som sagt en lönande "branch", sedan har vi det jag arbetar med och det är något helt annat. Jag bearbetar företagsledare för att se om vi kan hitta bra, gemensamma affärer. Alla säljare måste använda telefon för att få till besök hos olika företag, annars kan inget företag sälja, eller hur?
Vill alltså understryka att jag inte STÖR privatpersoner.

Vill samtidigt tacka för en intressant tråd............

/lotraco
lotraco!

Vilken tur jag har att du inte blev arg på mig.

Du är en riktig försäljare. Minst sagt!

Jag är givetvis inte sur på affärssamtal, utan som du säger, det är privatsamtal
på kvällarna som är pinsamt otrevliga.

Jag har NIX men i ibland så slinker dom "dj..na" igenom.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem