Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Övrigt

Fredrik Reinfeldt flaggar för höjd

Fredrik Reinfeldt flaggar för höjd

Fredrik Reinfeldt flaggar för höjd pensionsålder upp till 75 år hmmmmmmmm vilken idiotisk tankande har vår fredrik, han kan knappt skaffa jobb till dem yngre och vill skicka dem äldre direkt från jobb till kistan!
Jag undrar vad är det som händer här i Sverige? är folket verkligen bryr sig inte ? är dem så kalla att dem är styrda via remote control utan att reagera? undrar när folket vacknar? Volvo är borta, Saab är borta och massa företag som i konkurs eller flyttat som BD före detta Vigo i Helsingborg. Jag bara undrar om nogån är vacken
Tack
Antal svar på detta inlägg: 28
Sidor: 1 2 3 Nästa »

dhia!

Tyvärr får vi inte dela åsikter om detta.
Vi tar det på ett annat Forum.

aha ? är det förbjudet att snacka politik? lever vi inte i ett free land min vän? har Sverige förvndlat till Syria?
Reinfeldt har en baktanke att få folk att trilla av pinnen, på grund av den hårda arbetstakten.
Annons
Leiake, du är rolig du. Finns väl ingen som startat så många "politiska" trådar som du det senaste halvåret?

Detta spörsmål skulle man kunna ändra rubrik på till exempel Orkar du jobba till 75? Sedan får man undvika att nämna person eller parti
http://korta.nu/0q0x3
Det finns en del som behöver komma ut i verkligheten.
north!

Det var en missuppfattning från min sida. Trodde att Forumet börjat godkänna lite
politik-trådar. Men så var inte fallet blev jag varse.

pedhan!

Det finns 2 typer av arbetare

- de som lever för att arbeta

och

. de som arbetar för att leva

De som tillhör första kategorin bör få arbeta så länge de vill annas blir de psykfall och kostar samhället pengar, de andra ska väl få bestämma själva när och hur och var de ska jobba.
"... han kan knappt skaffa jobb till dem yngre och vill skicka dem äldre direkt från jobb till kistan!"

Undrar om man måste stämpla ut innan man dör på jobbet eller kommer det att bli löneavdrag för att man har fuskat med att inte stämpla ut.?

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem