Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Spela flyktingspelet

Spela flyktingspelet

Om ni undrar varför folk flyr till Sverige så kan ni få svar här.

En anledning är naturligvis att det är bomber och lite annat, därför svårt att
sova på nätterna. I Syrien stänger dom av all infrastruktur.
Jag förstår att folk flyr. Men flyr dom i rätt riktning. Det kan ju inte bli värre än
där dom flyr ifrån, men kanske inte så bra som som tror.

Titta på Max von Sydow när snön kom, och han inte fick mer kredit hos ICA.

http://www.motallaodds.org/
Antal svar på detta inlägg: 15
Sidor: 1 2 Nästa »

Mycket bra och givande spel. Jag blev helt fast och man fick nästan kalla kårar vid nåt tillfälle under spelet. Rekomederas!
Nu har jag klarat allt på flyktingspelet utom att ta mig ut ur den jäkla stan, är det verkligen möjligt? Har någon lyckats? Hur gör man?
gräver en tunnel förbi fi
Annons
Med vad och var? Alltså man får va glad att man bor i ett fredligt land när man inte ens kommer ut ur en stad i ett spel :) Jag blir knasig av detta, får panik fast jag vet det bara är ett spel, var och hur gräver jag en tunnel, det finns ju inte tangenter på skrivbordet för sådana saker?
Raan , jag bara skojade, men i verkligheten så blir de flesta fasttagna och torterade och dödade.
Raan

När vakten med hundarna vänder neråt gå efter dem men hål dig så långt till höger som möjligt nära muren och nere ser du ett hål i muren där du springer ut snabbt innan vakten och hundarna har hunnit ifatt dig när de har vänt igen.
Sen möts man av flera hinder och till slut så får man fly som Göcke skriver genom en tunnel som man hittar.

Jag har varvat den nu minst 10 gånger efter spelet när man klarar alla banor kan man göra kunskapstest jag får alltid bara 13 rätt av 15 och blir inte godkänd för man ska ha minst 14 rätt av 15, kommer nya frågor hela tiden varvat med en del gamla, har gjort den 3 gånger och missat på 2 frågor hela tiden :D
DedaPera!

Du är duktig. Minst sagt. Nästan ett geni.

Jag har svårt med den gula pricken. Den gör inte som jag vill.
Använder piltangenterna men..............

Jag tycker inte om dettas spel. Är för svårt, i alla fall för mig.
Trodde först att det var en "bugg".

Klickade på en dj..a massa knappar så min dator fick "fnatt".
Nu sitter jag med en fabriksinställd dator igen.
När man springer neråt så måste man tänka fel för att det ska bli rätt
annars kan man vända sin "gubbe/tjej" så att h*n backar och då blir blir tangentpilarna "rätt" pil ner för att backa ner och pil höger för att backa ut höger

Klart att jag är duktig, jag är ju invandrare


http://www.internetstart.se/bildgalleri/pics/04299.jpg

DedaPera!

Det måste vara en "bugg i spelet. Så skall det inte vara. Hur du har fått till
det ,fattar jag inte.

Den gula fläcken måste ju vara lättare att styra, annars vill jag inte vara
flykting. Aldrig i mitt liv, om det skall vara så "vimsigt" att man inte vet om
man går till höger eller vänster.
DedaPera:

Jodå så långt har jag kommit, och förbi en angivare och sen tar man vänster och springer som fan och sen går det inte längre, det är omöjligt att ta sig förbi de tre som står utspridda på stora vägen, och hundvakten som går kors och tvärs och de enda öppningar jag hittar är också bevakade :)

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem