Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Kidnappare

Kidnappare

Kidnapparen i Cleveland är ett nytt grymt brott. Först trodde jag inte på det, men man får ge sig.

Troligen har flickorna varit prostituerade och hoppat in i hans bil. Han hade två
men kidnappade en tredje för han är översexuell som han skrev i följande brev.

Där han också ska ha också skyllt på flickorna.

”De här är mot sin vilja för att de gjorde misstaget att sätta sig i en bil med en främling”, ska Castro ha skrivit i brevet.

Han medverkade till 5 missfall genom att svälta flickan och sparka henne i magen.

Vilket liv dessa flickor har utstått i 10 år. Ofattbart. Det är värre än tysken Fritze.
Antal svar på detta inlägg: 12
Sidor: 1 2 Nästa »

Knappast prostituerade leiake, det tror jag inte man är när man är på väg till skolan!
Läs på Leiake .
north!

Hade kidnapparen frågat mig om jag ville åka med, så hade jag tackat nej. Han ser mystisk ut. Latinamerikan.

Vilken ung flicka kryper in i en bil på väg till skolan eller annat ärende. Knappast
en normal flicka i USA.

Detta är ju ingen ursäkt för flickornas beteende, men kanske en varning för andra
som inte vill hamna i källaren i 10 år.
Annons
Ett sådant dravel, att du bara orkar leiake..
leiake! Är inte möjligt att dom stackars flickorna frivilligt har gått på detta. Dom har helt enkelt blivit bortrövade för att bli sexuellt utnyttjade. Hur det har gått tillväga får väl vi veta så småningom.
Latinamerikan???Som jag tidigare skrev till Dig har jag också krulhår och bruna ögon (3) fast jag är ifrån Holland.hahahaha
Torvar !

Jag spekulerar i alla möjliga tillvägagångssätt, men behöver ju därför inte vara
på rätt spår. Det är bara Castro som vet.

Husen står tätt i Cleveland och är i dåligt skick. Rena slummen.

Hur man kan hålla 3 kvinnor tysta i 10 år där, är mig en gåta. Men det går tydligen. Ofattbart !!
Jag skriver inget mer i detta inlägg då risken för kollision är stor. Kanske bäst
att Göcke raderar hela tråden omgående.
Varför straffa alla för att en missköter sig?
Ja för nu har du klantat dig Leiake!!
Skäms!!!!

Och be om ursäkt!!!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem