Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Uppdatering

Uppdatering

Är det någon mer än jag som märkt forumets startsida inte är uppdaterad när man kommer via länk Internetstarts startsida.

För att se de nya inläggen måste jag trycka F5.

Men det kan naturligtvis vara någon inställning i webläsare.

Ha en trevlig helg alla IS:are!
Antal svar på detta inlägg: 5
Hej bsv, måste erkänna tt jag inte helt förstår ditt problem. Så fort man öppnar IS så har man ju de senaste rubrikerna, i varje fall på min dator. Om jag fattar dig fel så ber jag om ursäkt för det. Hälsn. L.
bsv , vi har 3 vägar att vandra till forumet, en från vänstra spalten Forum som du ser från startsidan
och när du ser forumsidan..
en från vänstra spalten Forumoch en som heter Forum startsida i högra spalten

och senaste svaret

sedan har du
20 senaste inlägg
20senaste nya trådar.
i höger spalten på forumsidan.


när man läser in någon av dem. är det i nutid
nutid jämförs med din webbcash, den uppdaterar du med F5 bla.

skulle något ha ändrats sekunden efter du har läst sidan, måste du använda F5 för att forcera omläsning osv.
Göcke

innebär det att min webbcash är felinställd eftersom när jag klickar i vänstra spalten IS-forum så kommer till forumets startsida, men den är inte uppdaterad utan jag måste trycka F5 för att se de nya inläggen.
Tidigare har det varit så att när jag kom till forumets startsida var den redan uppdaterad, och hade "NY"-markeringen på alla uppdaterade inlägg.

Ingen stor sak, men jag glömmer bort att trycka F5 och tänker "inte mycket verkstad här"
Annons
tror inte det är felinsällt, men den kan vara korrupt , så rensar du den och sen läser in allt igen , borde det fungera.

själv rekommenderar jag att du lägger en egen genväg i dina länkar till
20 senaste nya trådar den läses in snabbare
Tack för respons!

Ska kolla.

//bsv

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem