Onsdag 24 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

SvD fortsätter dj-vlas

SvD fortsätter dj-vlas

Idag så kan man inte ens få bort pop-up fönstret utan att endera klicka ner, alt. att bli prenumerant. Alltså stänga ner och slopa SvD.

Visst, de är snabba med nyheter, men bör inte få härja fritt på Internetstart- sidan som de nu gör. Göcke du är ju expert, och utgivare vad jag förstått, datakunnig ut i lilltårna, gör något åt detta snarast, annars ber jag dig troligtvis med många andra i ryggen att plocka bort SvD som nyhetsankare. (trots att de är bra och nästan snabbast med att kabla ut)


Med vänlig hälsning

Masken
Antal svar på detta inlägg: 16
Sidor: «1 2

Kan være at damm/støv har samlet seg opp over år og tettet utløpet. Jeg ville forsøkt å stikke en slange fra utsiden og inn for å eventuelt åpne opp tett rør.
Idag funkar Svd perfekt utan att det kommer upp några skyltar om betalning, och det lustig är att jag har inte ändrat i inställningar än, så nu verkar det funka.
Hej och ursäkta mig, kanske inte helt insatt i problemet, men är det SvD-s vanliga nätsida ni pratar om eller gäller det en köpt prenumeration på något sätt? Vad jag kan se här så finns inga problem med att kolla tidningens nätsidor i alla fall. Och inga pop-upare dyker upp heller,har aldrig haft några problem med den här saken, inte med övriga tidningar heller, men som sagt, det kanske gäller prenumerationer på nät-tidningen. Trevlig Helg. L.
Annons
boax, idag är det den 1:a i en månad, då nollställs "räkneverket" som räknar hur många ggr du loggat in på tidningen. Du kan avaktivera detta räkneverk på det sätt som tidigare beskrivits i tråden.
Okej hur gör man i Google Chrome det ni beskriver gäller väl bara IE.
boax !

Det är lite krångligt i Google Chrome. Du måste ladda hem Google verktygsfält
först och sedan krångla dig igenom en massa strul.

Det är bättre använda IE och följa mina instruktioner. Busenkelt.

http://korta.nu/q8bq9


Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem