Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: InternetStart

SvD fortsätter dj-vlas

SvD fortsätter dj-vlas

Idag så kan man inte ens få bort pop-up fönstret utan att endera klicka ner, alt. att bli prenumerant. Alltså stänga ner och slopa SvD.

Visst, de är snabba med nyheter, men bör inte få härja fritt på Internetstart- sidan som de nu gör. Göcke du är ju expert, och utgivare vad jag förstått, datakunnig ut i lilltårna, gör något åt detta snarast, annars ber jag dig troligtvis med många andra i ryggen att plocka bort SvD som nyhetsankare. (trots att de är bra och nästan snabbast med att kabla ut)


Med vänlig hälsning

Masken
Antal svar på detta inlägg: 16
Sidor: 1 2 Nästa »

masken !

Du kan blockera Svd popup, så slipper du bli arg.

Verktyg /Internetalternativ/Sekretess/ Platser.

Skriv www.svd.se och klicka på blockera. Nu är det problemet löst.
Nu kan du läsa SvD utan att bli arg.
masken , följer du de anvisningar vi gett er tidigare om SvD så är det inga problem

det har fungerat här hos mig sedan jag själv åkte på en saftig kontantnota utomlands i fonen.
Där öppnar jag aldrig mer SvD

sedan så rekommenderar jag dig att lägga dit den sidan du själv vill gå till i dina egna favoriter.

Det är ju ingen ide att skälla på oss på IS för att SvD leker med sina Websidor.
Med rekommendationerna som vi gett så är det inga problem.
Men du får själv hålla koll på vilka sidor de vill ha betalt för
det gäller alla nyhetsidor idag.
masken

Hoppas du är/var en bättre farbror doktor än vad du är att ta till dig råd/tips och tricks här.
Annons
Ta bort Svd från Startsidan , man ser en rubrik och klickar för att se mer och då vill dom ha betalt är det så IS vill ha det?????
http://tinyurl.com/onvblh9

Kolla??????????????
funkar helt korrekt utan att du skall betala...
du har inte följt anvisningarna boax , som vi vid upprepade tillfällen har gett er.
Jag har gått på leiakes rekommendation,
det funkar perfekt hittills. Så lyd hans råd.

Lillpelle.
Jag har letat efter dom anvisningar som du hänvisar till men hittar dom inte.
Det blir att byta till SUPERSTART
boax , tror inte du fixar att följa en beskrivning som har delats så många gånger.



läs vad leiake skrev , den har du nytta av på flera plattser i framtiden..
Tryckt på ett otal länkar på SvDs sida utan att rutor om att behöva betala kommer upp. Enda jag ser är en ruta om prenumeration men den går att få bort med Adblock om man vill. Kör senaste Google Chrome.

Var inte så tjurig boax utan ta till dig tipsen eller byt webbläsare.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem