Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Familj och hälsa

E-cigarett

E-cigarett

Undrade vad detta var för något. En kvinna som rökte blev hänvisad att röka utanför krogen.

Nu vet jag. Det är en grej som förångar en nikotinvätska. Gud så dumt.
Affärsmän gör allt för att knäcka den mänskliga rasen. Snart lyckas dom.

Nu är det lagligt att sälja nikotinvätska också. Snart köper man en påse kokain på ICA. Tag tre påsar betala bara för två.


Så här ser en e-cigarett ut i genomskärning.

http://www.internetstart.se/bildgalleri/pics/04515.jpg
Antal svar på detta inlägg: 50
Sidor: «1 2 3 4 5 Nästa »

Thomas2:

En av min mormors bröder dog under www2 och under den sista minuten han levde frågade folk om han hade en sista önskan.

Ja, är det någon som har en ciggarett frågade han och sen dog han med ciggaretten i mungipan.

DEN DU!

Harlekin33!

Du har sett för många krigsfilmer från W.W 2. Där skulle dom dö med en
Philip Morris i mungipan och blodet rinnande ur näsan.

Det hade Philip Morris betalat för.
leiake:

Det lilla problemet är att det var ingen film utan hämtat från verkligheten.
Annons
Harlekin33!

Jag vill inte påstå att du ljuger för det kan ju vara sant. Inget är nytt under denna
himmel.

Men medge att det verkar vara ett konstigt sätt att dö. Jag har sett några döende
på min stig genom livet, men aldrig någon som ville ha en cigarett.
Dom ville inte ha någonting utom morfinsprutan.
Min svärfar var 95 år när han slutade snusa! Tre månader senare var han dö!

Kanske går det samma väg med mig??

Det är kanske livsuppehållande att snusa??
Siat gången jag såg min mor i livet var några timmar innan hon dog i lungcancer, hennes sista önskan var också en cigarett. Naturligtvis fick hon sin önskan uppfylld!
Kan någon förklara för mig varför inte cigaretter blir narkotikaklassade så fort som möjligt? Statens kassako? I såna fall är det ju rena rama hyckleriet.
Jag la av med rökningen 2011 efter att ha rökt i 35 år. Jag hamnade på sjukhuset och det var inga som helst problem att sluta. Efter 4 dagars sjukhusvistelse utan cigg var det ingen större konst att sluta för alltid. Jag har inte saknat det alls så jag skäms nästan när folk berömmer för mig att jag slutat röka. Det var ju inget svår så då är det ju ingen större prestation heller. Men det är skönt att slippa beroendet.
E-cigarretter drabbar ju ingen på krogen så varför förbudet? Dom innehåller ju ingen stank, ingen tjära, ingen kolmonoxid etc..

Harlekin33!

Det ryker ju ånga ur hålet man suger i sig. Det skall väl ner i lungorna och vända så man får i sig nikotinet.

Andas man inte ut ångan så dör man ju.
Troligen har ångan irriterat övrig kroggäster. Det är som mobiltelefonerna dom
irriterar mig.

I USA finns det krogar som ger dig 10:- rabatt på lunchen om du lägger mobilen i ett
låsbart skåp. Bra grej. Det är tröttsamt att höra gaphalsar på krogen.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem